- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení. Nástup ihned nebo dle domluvy.
Stabilní česká společnost podnikající ve čtyřech různých oborech (výroba desek plošných spojů, IT, zdravotnictví, poradenství) se sídlem v Boskovicích hledá do svého týmu vedoucího ekonomického oddělení.
Rozumíte ekonomice a účetnictví? Chcete vést tým zkušených účetních? Hledáte společnost s důrazem na kvalitu, rychlost, čestnost, invenci, dialog a osobní přístup? Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, pak je tako pracovní nabídka přímo pro Vás!
Vaše NÁPLŇ PRÁCE bude: vedení účetního týmu a koordinace činnosti účtárny, zodpovědnost za ekonomické procesy ve firmě, tvorba ročních plánů, analýza finančních ukazatelů, reporting výsledků firmy, komunikace s managementem s cílem zvýšení produktivity.
PŘEDPOKLADEM pro tuto práce je: ekonomické vzdělání, praxe v ekonomické oblasti na obdobné pozici, znalost účetnictví, daňových zákonů, legislativy, zkušenosti s vedením menšího týmu výhodou, samostatnost, přesnost, zodpovědnost, pečlivost.
Naše NABÍDKA pro Vás: pružná pracovní doba, zázemí stabilní, silné společnosti s velkým potenciálem, zajímavé platové ohodnocení (30.000–50.000 Kč dle praxe a zkušeností), benefity (sick days, příspěvek na stravování a dojíždění, profesní vzdělávání, jazykové kurzy, aj.), firemní mateřská školka, dlouhodobá spolupráce.
Strukturované životopisy s motivačním dopisem „Proč chci tuto práci dělat“ posílejte na e-mail adresu: e-mail přes
Společnost Gatema a.s. si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát.
Zasláním svých údajů uvedených v životopise a motivačním dopise dáváte souhlas, aby společnost Gatema a.s., Průmyslová 2503/2, Boskovice, 680 01, zpracovala Vaše osobní údaje pro účely spolupráce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“ ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?