- Plný úvazek
KO: Ing. Kateřina Michaliková, tel.: zobrazit tel. číslo , volejte 8 – 13 hod, životopisy zasílejte na email: e-mail přes
Přihlášku zájemce doručí na adresu:
Obec Bolatice, k rukám Ing. Kateřiny Michalikové, ul. Hlučínská 95/3, 747 23 Bolatice s označenou
obálkou „Výběrové řízení – vedoucí oddělení sociálního a přímé péče – NEOTVÍRAT“.
Své podklady zasílejte tak, aby je vyhlašovatel obdržel nejpozději 12. září 2022 do 12.00
hodin.
Písemná přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:
Jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo průkazu o povolení k pobytu, jedná-li se o cizího státního příslušníka, datum a podpis zájemce.
Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze jej nahradit údaji uvedenými v životopise, v průvodním dopise apod.
K přihlášce zájemce připojí:
- Strukturovaný životopis s přehledem o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se nabízené vedoucí pozice
- Motivační dopis pro předpoklad k dané pracovní pozici s krátkou úvahou svého pohledu na způsob poskytování přímé péče v pobytové sociální službě
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (nebo jeho ověřena kopie)
- Úředně ověřenou kopii o nejvyšším dosaženém vzdělání
- Souhlas se zpracováním osobních údajů
Zákonné předpoklady:
- Trestní bezúhonnost a způsobilost k právním úkonům (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.)
- Státní občanství ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem a věkem nad 18 let
- Ovládání jednacího jazyka
Požadavky odborné:
- VŠ v magisterském nebo bakalářském studijním programu, příp. střední ekonomické vzdělání
- Výborná znalost příslušných právních předpisů a schopnost je aplikovat v praxi příspěvkové organizace – orientace v právním systému, zejména znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
Ostatní:
- Minimálně 6 let praxe v oboru
- Znalost problematiky příspěvkových organizací poskytující soc. služby výhodou
- Uživatelská znalost práce PC (MS Office, Internet, odborné účetní programy)
- Odpovědnost, samostatnost, loajalita
- Dobré komunikační dovednosti, schopnost vedení pracovního týmu, flexibilita
- Nasazení pro vznik a realizaci nastavení procesů v organizaci, spolupodílení se na koncepčním rozvoji
Charakteristika vykonávané práce:
- Komplexní kontrola vedení účetnictví, koordinace a sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih
- Sestavování rozpočtu organizace, zajištění realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu na opatření při jejich neplnění
- Rozpisy příspěvků a dotací dle stanovených zásad, sestavování plánu a požadavků dotací z MPSV, příprava podkladů pro rozbory hospodaření
- Komplexní mzdová a personální agenda, spolupráce s úřady, při kontrolách příslušných orgánů, zpracovává roční zúčtování daní a ELDP, administrativa spojena se mzdovou agendou
- Příprava metodik a řídících dokumentů oddělení a jejich aplikace v praxi
- Finanční kalkulace poskytovaných služeb, vedení evidence úhrad za pobyt v DS a příspěvku na péči, osobních účtů klientů a pozůstalostních účtů, měsíční uzávě
Nabízíme:
- Odměňování platem podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (stupeň dle odpracovaných let
v oboru) + příplatky za vedení a postupné přiznání osobního příplatku dle § 131 zákona č.
262/2006 Sb., zákoníku práce, v platném znění.
- 5 týdnů dovolené, jednosměnný provoz
- Možnost dalšího vzdělávání



