- 32 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce:
Na Radouči č.p. 1221
Mladá Boleslav II
293 01 Mladá Boleslav 1
Prvotní kontakt:
Telefon: zobrazit tel. číslo
E-mail: e-mail přes
náplň práce:
zpracování daní, tvorba plánů a rozpočtů, reporting, finanční analýzy, zodpovědnost za správnost účetnictví, koordinace činností účetního oddělení, vedení a motivace svěřeného týmu, komunikace s klienty, bankami, finančním úřadem
znalosti a dovednosti:
SŠ nebo VŠ vzdělání, 5 let praxe na obdobné pozici, perfektní znalost účetnictví a daňové problematiky, perfektní znalost práce na PC, znalost sady MS Office podmínkou, zkušenosti s vedením kolektivu, proaktivní přístup s pozitivním myšlením, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, orientace na klienty, jazyk – čeština
nabízíme:
samostatnou práci na HPP – první rok doba určitá, po zapracování změna na neurčitou, mobilní telefon, příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, 5 dnů zdravotního volna – tzv. sick days, možnost vzdělávání formou různých školení, možnost občasné práce z domova, příspěvek na penzijní/životní pojištění

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.