- 90 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Stručný popis vykonávaných prací:
" zodpovídá za vedení účetnictví a kontrolu správnosti podle obecně závazných právních předpisů (českých účetních předpisů, daňových a dalších obecně závazných právních předpisů), eventuálně podle mezinárodních účetních standardů,
" řešení problematických účetních případů,
" vyhotovení účetních dokladů,
" kontrola správnosti předkontací všech účetních případů
" sestavení účetní závěrky dle pokynů a termínů stanovených nadřízeným služebním úřadem
Výběrové řízení vyhlášeno na úřední desce www.khsplzen.cz
Je nutné respektovat postupy v oznámení o vyhlášení výběrového řízení (v souladu se zákonem o státní službě).
Výše mzdy v 12. platové třídě dle osobní praxe + osobní příplatek 2 037 – 6 111 Kč, příplatek za vedení 5 704 Kč
Zaměstnanecké výhody: FKSP – stravenky v hodnotě 100 Kč, zdravotní volno 5 dní, dovolená 25 dní

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.