- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní náplň: rozpočtová a ekonomická činnost PF, organizace hospodaření s rozpočtovými prostředky, příprava a provádění vnitřní kontrolní činnosti PF, sestavování účetní závěrky PF, implementace legislativních změn v rámci ekonomiky a účetnictví.
Požadujeme: VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického, finančního směru; praxi v oblasti řízení ekonomiky a financí minimálně 3 roky; schopnost samostatné práce, pečlivost, zodpovědnost, diskrétnost; flexibilitu, systematičnost; dobrou znalost práce na PC (MS Office); trestní bezúhonnost; ochotu se dále vzdělávat; organizační a komunikační schopnosti, příjemné a vstřícné vystupování.
Výhodou: pracovní zkušenosti na obdobné pozici; zkušenosti s aplikací VERSO; zkušenost se spisovou službou; orientace v oblasti vysokého školství; schopnost komunikace v cizím jazyce.
Nástup od: ihned / dle dohody.
Finanční ohodnocení: dle Mzdového předpisu JU.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou a možností prodloužení na dobu neurčitou.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky; jazykové a zeměstnanecké kurzy; MS Office zdarma pro soukromé využití; dětská skupina pro děti zaměstnanců.
Motivační dopis doplněný strukturovaným profesním životopisem, kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, doručte v obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ- VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ PF JU do 31. 8. 2023 (včetně) na adresu:
Pedagogická fakulta JU, Petra Čalounová,
Jeronýmova 10, 371 15 České Budějovice,
nebo elektronicky na e-mailovou adresu: e-mail přes .
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.
PF JU si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.