Vedoucí ekonomického oddělení

Olomouc
33.280 – 53.920 Kč

Životopis, motivační dopis a doklad o dosaženém vzdělání zasílat do 20.11.2025 na mail: e-mail přes odpovědní formulář.

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

Vedoucí ekonomického oddělení
ID 11004143

Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Olomouci
Odbor kanceláře krajské pobočky, Oddělení ekonomické
Vejdovského 988/4
779 00 Olomouc

Hlavní náplň činnosti:

  • řízení ekonomického oddělení v rámci Krajské pobočky Úřadu práce ČR
  • spolupráce s Odborem ekonomickým Generálního ředitelství Úřadu práce ČR
  • zpracovávání návrhů vnitřních směrnic, týkajících se ekonomické oblasti
  • sledování dodržování norem a právních předpisů stanovených nadřízeným orgánem v ekonomické oblasti, zejména dodržování závazných ukazatelů státního rozpočtu
  • spolupráce s Českou národní bankou v oblasti bezhotovostního a hotovostního styku
  • odsouhlasení 1. fáze čerpání výdajů jako správce rozpočtu
  • sledování měsíčních finančních toků a potřeb prostředků do konce běžného roku
  • zajišťování evidence rozpočtu, ekonomických statistik a výkaznictví

Kvalifikační a další požadavky:

  • ukončené minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • znalost účetnictví – praxe minimálně 5 let na pozici účetní nebo obdobné
  • velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) – na úrovni pokročilého uživatele
  • odolnost proti stresu
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
  • znalost programu IS SAP – výhodou
  • zkušenosti s IS IISSP – výhodou
  • ŘP sk. B – výhodou

Pracovní podmínky:

  • platové zařazení v 12. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
  • pružná pracovní doba – plný úvazek
  • předpokládaný nástup od 1. ledna 2026
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou

Zaměstnanecké výhody:

  • pružná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna
  • 1 den na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvek na stravování, tzv. stravenkový paušál
  • možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
  • odměny k životním a pracovním výročím
  • příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 20. listopadu 2025 na e-mailovou adresu e-mail přes odpovědní formulář

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Old House Capital, a.s. | Old House Capital, a.s. | Olomouc Olomouc
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Arcibiskupství olomoucké | Arcibiskupství olomoucké | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 4. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Old House Capital, a.s., Věra Pietrasová, ČSOB Stavební spořitelna, a.s., ARCgroup s.r.o., Arcibiskupství olomoucké, Česká spořitelna, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., DACH-IZOL s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Finanční manažer / manažerka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu neurčitou generál měsíční na dobu určitou zkušenost