- 100 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Zikova 14, Olomouc.
Pracovní náplň: práce spočívá v poskytování služeb seniorům a lidem se zdravotním postižením v domácnostech. Jedná se o sociální práci – sociální šetření v domácnostech, přijímání zájemců o služby, komplexní řešení klientovy sociální situace, poradenství, koordinace služeb, administrativa. Vedení týmu 7 PSS, administrativa spojená s vedením týmu a svěřeného okresku.
Požadavky: VOŠ nebo VŠ vzdělání se zaměřením na sociální práci podle § 110 zákona o Sociálních službách orientaci v zákoně o Sociálních službách a souvisejících předpisech, včetně jejich aplikace v praxi (povinnosti poskytovatelů, standardy kvality, individuální plánování apod.), základní sociální poradenství, znalost práce na PC – MS Office (MS Word, Excel, Outlook apod.), minimální praxe 3 let na pozici sociálního pracovníka (výhodou oblast práce se seniory či s osobami se zdravotním postižením), schopnost vést tým, řidičský průkaz skup. B, aktivní řidič, spolehlivost, samostatnost, umění jednat s lidmi, trestní bezúhonnost.
Nabízíme: zázemí zavedené organizace, zařazení podle platných předpisů 8.tř. 13 360 Kč – 20 090 Kč + příplatek za vedení, po zkušební době osobní příplatek, možnost dalšího vzdělávání, benefity poskytované organizací, podpora supervize, možnost firemního stravování.
Pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod.
Nástup a místo výkonu: nástup 1.8.2017 pracovní poměr na dobu určitou za mateřskou dovolenou.
doručte nejpozději do 31.5.2017 na adresu:
Dagmar Váňová, personalista
E-mail: e-mail přes
Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace
Zikova 618/14
770 10 Olomouc
telefon zobrazit tel. číslo
www: www.sluzbyproseniory.cz
Výběrové řízení s vybranými uchazeči proběhne v měsíci červnu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.