- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Místo výkonu práce: Zikova 14, Olomouc.
Pracovní náplň: práce spočívá v poskytování služeb seniorům a lidem se zdravotním postižením v domácnostech. Jedná se o sociální práci – sociální šetření v domácnostech, přijímání zájemců o služby, komplexní řešení klientovy sociální situace, poradenství, koordinace služeb, administrativa. Vedení týmu 7 PSS, administrativa spojená s vedením týmu a svěřeného okresku.
Požadavky: VOŠ nebo VŠ vzdělání se zaměřením na sociální práci podle § 110 zákona o Sociálních službách orientaci v zákoně o Sociálních službách a souvisejících předpisech, včetně jejich aplikace v praxi (povinnosti poskytovatelů, standardy kvality, individuální plánování apod.), základní sociální poradenství, znalost práce na PC – MS Office (MS Word, Excel, Outlook apod.), minimální praxe 3 let na pozici sociálního pracovníka (výhodou oblast práce se seniory či s osobami se zdravotním postižením), schopnost vést tým, řidičský průkaz skup. B, aktivní řidič, spolehlivost, samostatnost, umění jednat s lidmi, trestní bezúhonnost.
Nabízíme: zázemí zavedené organizace, zařazení podle platných předpisů 8.tř. 13 360 Kč – 20 090 Kč + příplatek za vedení, po zkušební době osobní příplatek, možnost dalšího vzdělávání, benefity poskytované organizací, podpora supervize, možnost firemního stravování.
Pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod.
Nástup a místo výkonu: nástup 1.8.2017 pracovní poměr na dobu určitou za mateřskou dovolenou.
doručte nejpozději do 31.5.2017 na adresu:
Dagmar Váňová, personalista
E-mail: e-mail přes
Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace
Zikova 618/14
770 10 Olomouc
telefon zobrazit tel. číslo
www: www.sluzbyproseniory.cz
Výběrové řízení s vybranými uchazeči proběhne v měsíci červnu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?