- 33 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co bude tvým hlavním cílem:
Tvým hlavním cílem bude spokojený zákazník, který bude vědět, že je o něj dobře a mile pečováno a že se mu dostalo informací i pomoci, kterou očekával. A na druhé straně bude tvým cílem i spokojená dáma na úklid, která bude cítit, že má za sebou v případě potřeby tým lidí, kteří jí pomohou a na který se může spolehnout. V něm bys měl najít mezi ostatními hvězdami našeho provozního oddělení své místo i ty.
Co u nás budeš dělat?
Telefonovat a mailovat s našimi zákazníky, provádět změny objednávek, vysvětlovat funkčnost služby, ujišťovat je, že uděláme vše, co je v našich silách, abychom jim vyhověli, byť půjde třeba o reklamaci.
Telefonicky i osobně poskytovat podporu našim dámám na úklid, když budou potřebovat změnit svůj pracovní rozvrh, poradit v nesnázích na zakázce, nebo třeba přijdou pro radu ohledně naší aplikace či interního systému.
Budeš pracovat s objednávkovým systémem, provádět změny, optimalizovat přiřazení zakázek a někdy i improvizovat.
Zabývat se hodnocením úklidů, jejich kvalitou a spokojeností zákazníků.
Budeš se podílet na zajímavých projektech, které přicházejí se zlepšováním procesů a rozšiřováním služeb.
Budeš součástí mladého týmu nadšených lidí, kteří se snaží celou službu i sami sebe posouvat vpřed.
Je to pozice právě pro tebe, pokud:
Ti telefonování nedělá vrásky, baví tě mluvit a psát s lidmi, jsi rád, když můžeš pomoci a jsi milý na zákazníky.
Jsi trpělivá osobnost a umíš se vcítit jak do dámy na úklid, tak do zákazníka, protože jsou pro nás oba na prvním místě.
Dovedeš pracovat samostatně. Rád se nad věcmi zamyslíš, chybějící informace si dokážeš obstarat.
Máš v zákaznické podpoře praxi, nebo tě prostě baví komunikace a chceš získat zkušenosti.
Jsi zodpovědný člověk, týmový hráč, na kterého je spolehnutí.
Chceš se rozvíjet a víš, že jenom pílí a prací se posuneš dál.
Jsi optimistická a pozitivní osobnost, která překážky obrací v příležitosti.
Se sice v něčem z předchozího seznamu nevidíš, ale stejně máš o tu práci velký zájem.
Co od nás můžeš očekávat?
Kanceláře v Karlíně, co by kamenem dohodil od metra a spousty fajn podniků.
Startupovou atmosféru, hodně práce, ale i možnost budovat něco nového.
Možnost rozvoje. Stejně jako se neustále vyvíjí a posouvá naše společnost, budeš se posouvat a rozvíjet s ní. Expandujeme, rozšiřujeme služby, sršíme nápady. Je to nakažlivé.
Technologickou podporu. Využíváme moderní webové nástroje, google aplikace a vymýšlíme vlastní systém.
Dáme ti možnost podílet se na na různých projektech napříč celou společností, nebo se k nim alespoň vyjádřit :)
Pomůžeme ti získat cenné a komplexní zkušenosti v zákaznické péči. Pomůžeš nám udržovat dobré jméno naší služby a vylepšovat servis.
Přátelský a nadšený kolektiv, který spolu cvičí jógu, pořádá filmové projekce s popcornem nebo různé jiné vykutálené akce.
Občasnou práci z domova. Budeš mít sem tam službu v ranních nebo večerních hodinách, můžeš na ní zůstat doma.
Dáme ti kávu, čaj, domácí koláč, ovoce nebo jednou za čas i božské donuty.
A v neposlední řadě ti samozřejmě zaplatíme částku odpovídající práci v zákaznické podpoře.
Chceš nám poslat CV?
Určitě to udělej, budeme se na něj těšit. Zároveň nám pošli i motivační dopis, kde nám napíšeš, kdo jsi, co právě děláš, jaké máš plány do budoucna, proč by se ti u nás líbilo a co tě baví.
Pokud si sedneme, zavoláme ti a domluvíme se na osobním setkání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?