- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Co bude tvým hlavním cílem:
Tvým hlavním cílem bude spokojený zákazník, který bude vědět, že je o něj dobře a mile pečováno a že se mu dostalo informací i pomoci, kterou očekával. A na druhé straně bude tvým cílem i spokojená dáma na úklid, která bude cítit, že má za sebou v případě potřeby tým lidí, kteří jí pomohou a na který se může spolehnout. V něm bys měl najít mezi ostatními hvězdami našeho provozního oddělení své místo i ty.
Co u nás budeš dělat?
Telefonovat a mailovat s našimi zákazníky, provádět změny objednávek, vysvětlovat funkčnost služby, ujišťovat je, že uděláme vše, co je v našich silách, abychom jim vyhověli, byť půjde třeba o reklamaci.
Telefonicky i osobně poskytovat podporu našim dámám na úklid, když budou potřebovat změnit svůj pracovní rozvrh, poradit v nesnázích na zakázce, nebo třeba přijdou pro radu ohledně naší aplikace či interního systému.
Budeš pracovat s objednávkovým systémem, provádět změny, optimalizovat přiřazení zakázek a někdy i improvizovat.
Zabývat se hodnocením úklidů, jejich kvalitou a spokojeností zákazníků.
Budeš se podílet na zajímavých projektech, které přicházejí se zlepšováním procesů a rozšiřováním služeb.
Budeš součástí mladého týmu nadšených lidí, kteří se snaží celou službu i sami sebe posouvat vpřed.
Je to pozice právě pro tebe, pokud:
Ti telefonování nedělá vrásky, baví tě mluvit a psát s lidmi, jsi rád, když můžeš pomoci a jsi milý na zákazníky.
Jsi trpělivá osobnost a umíš se vcítit jak do dámy na úklid, tak do zákazníka, protože jsou pro nás oba na prvním místě.
Dovedeš pracovat samostatně. Rád se nad věcmi zamyslíš, chybějící informace si dokážeš obstarat.
Máš v zákaznické podpoře praxi, nebo tě prostě baví komunikace a chceš získat zkušenosti.
Jsi zodpovědný člověk, týmový hráč, na kterého je spolehnutí.
Chceš se rozvíjet a víš, že jenom pílí a prací se posuneš dál.
Jsi optimistická a pozitivní osobnost, která překážky obrací v příležitosti.
Se sice v něčem z předchozího seznamu nevidíš, ale stejně máš o tu práci velký zájem.
Co od nás můžeš očekávat?
Kanceláře v Karlíně, co by kamenem dohodil od metra a spousty fajn podniků.
Startupovou atmosféru, hodně práce, ale i možnost budovat něco nového.
Možnost rozvoje. Stejně jako se neustále vyvíjí a posouvá naše společnost, budeš se posouvat a rozvíjet s ní. Expandujeme, rozšiřujeme služby, sršíme nápady. Je to nakažlivé.
Technologickou podporu. Využíváme moderní webové nástroje, google aplikace a vymýšlíme vlastní systém.
Dáme ti možnost podílet se na na různých projektech napříč celou společností, nebo se k nim alespoň vyjádřit :)
Pomůžeme ti získat cenné a komplexní zkušenosti v zákaznické péči. Pomůžeš nám udržovat dobré jméno naší služby a vylepšovat servis.
Přátelský a nadšený kolektiv, který spolu cvičí jógu, pořádá filmové projekce s popcornem nebo různé jiné vykutálené akce.
Občasnou práci z domova. Budeš mít sem tam službu v ranních nebo večerních hodinách, můžeš na ní zůstat doma.
Dáme ti kávu, čaj, domácí koláč, ovoce nebo jednou za čas i božské donuty.
A v neposlední řadě ti samozřejmě zaplatíme částku odpovídající práci v zákaznické podpoře.
Chceš nám poslat CV?
Určitě to udělej, budeme se na něj těšit. Zároveň nám pošli i motivační dopis, kde nám napíšeš, kdo jsi, co právě děláš, jaké máš plány do budoucna, proč by se ti u nás líbilo a co tě baví.
Pokud si sedneme, zavoláme ti a domluvíme se na osobním setkání.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.