- 29 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

REFERENT/KA NABÍDKOVÉHO ODDĚLENÍ
POŽADUJEME:
hledáme ideálně středoškoláka/čku se znalostí elektromateriálu nebo praxí na obdobné pozici,
potřebná je pro nás dovednost na PC (MS Office nutností, SAP velkou výhodou, ne však podmínkou), vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho pečlivého, spolehlivého a samostatného se systematickým přístupem k práci a komunikačními schopnostmi, oceníme Tvou chuť se něco naučit a také učit nás
NÁPLŇ PRÁCE:
hlavní náplní Tvé práce bude zpracování cenových nabídek a kalkulačních podkladů,
součástí bude spolupráce s nákupním a obchodním oddělením,
na denním pořádku budeš pracovat v systému SAP, v Excelu a s dodavatelskými ceníky
NABÍZÍME:
na začátku spolupráce Ti vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové, smlouva na HPP při nástupu, dvanáctkrát za rok dostaneš výplatu a to, že ji budeš mít na účtu včas, je u nás samozřejmostí, práci v perspektivní a stabilní společnosti s působností po celé ČR,
čím šikovnější budeš, tím vyšší budou Tvé prémie, čekají Tě kolegové se smyslem pro humor a chutí do práce, pravidelně Tě budeme školit a v neposlední řadě Tě čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu.
Dále nabízíme: stravenky v hodnotě 70 Kč, zvýhodněný mobilní tarif, možnost bezúročné půjčky, výhoda nákupu zboží za zaměstnanecké ceny.
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na e-mail přes , do předmětu prosím uveďte – Referent/ka nabídkového oddělení.
ov. 24.4.19
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?