- 38 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
REFERENT/KA NABÍDKOVÉHO ODDĚLENÍ
POŽADUJEME:
hledáme ideálně středoškoláka/čku se znalostí elektromateriálu nebo praxí na obdobné pozici,
potřebná je pro nás dovednost na PC (MS Office nutností, SAP velkou výhodou, ne však podmínkou), vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho pečlivého, spolehlivého a samostatného se systematickým přístupem k práci a komunikačními schopnostmi, oceníme Tvou chuť se něco naučit a také učit nás
NÁPLŇ PRÁCE:
hlavní náplní Tvé práce bude zpracování cenových nabídek a kalkulačních podkladů,
součástí bude spolupráce s nákupním a obchodním oddělením,
na denním pořádku budeš pracovat v systému SAP, v Excelu a s dodavatelskými ceníky
NABÍZÍME:
na začátku spolupráce Ti vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové, smlouva na HPP při nástupu, dvanáctkrát za rok dostaneš výplatu a to, že ji budeš mít na účtu včas, je u nás samozřejmostí, práci v perspektivní a stabilní společnosti s působností po celé ČR,
čím šikovnější budeš, tím vyšší budou Tvé prémie, čekají Tě kolegové se smyslem pro humor a chutí do práce, pravidelně Tě budeme školit a v neposlední řadě Tě čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu.
Dále nabízíme: stravenky v hodnotě 70 Kč, zvýhodněný mobilní tarif, možnost bezúročné půjčky, výhoda nákupu zboží za zaměstnanecké ceny.
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na e-mail přes , do předmětu prosím uveďte – Referent/ka nabídkového oddělení.
ov. 24.4.19

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.