- 38 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Z důvodu neustálého růstu skupiny rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici REFERENT/KA NABÍDKOVÉHO ODDĚLENÍ
POŽADUJEME: Hledáme ideálně středoškoláka/čku s maturitou nebo někoho s praxí na obdobné pozici. Pokud jste vyučen a jste šikovný, tak máte úplně stejnou šanci. Potřebná je pro nás Vaše orientace a zkušenosti s prací na internetu a dovednost na PC (MS Office nutností, SAP velkou výhodou, ne však podmínkou). Vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho pečlivého, spolehlivého a samostatného se systematickým přístupem k práci a komunikační schopnosti. Oceníme Vaši chuť se něco naučit a také učit nás. Výhodou bude Vaše znalost elektroinstalačním materiálu se zaměřením především na silnoproud.
NÁPLŇ PRÁCE: Hlavní náplní Vaší práce bude zpracování cenových nabídek a kalkulačních podkladů. Součástí Vaší práce bude spolupráce s nákupním a obchodním oddělením a komunikac ese zákazníky. Na denním pořádku budete pracovat v systému SAP, Excelu a dodavatelskými ceníky.
NABÍZÍME: na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové, smlouva na HPP při nástupu, výplata na účtu včas, práci v perspektivní a stabilní společnosti s působnosti po celé ČR, čím šikovnější budete, tím vyšší budou Vaše prémie, čekají Vás kolegové se smyslem pro humor a chutí do práce, pravidelně Vás budeme školit, a v neposlední řadě Vás čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu. Stravenky.
PRVNÍ KONTAKT: Životopisy zasílejte e-mailem: e-mail přes , do předmětu prosím uveďte: Referent nabídkového oddělení.
ov.28.8.18

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.