- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Z důvodu neustálého růstu skupiny rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici REFERENT/KA NABÍDKOVÉHO ODDĚLENÍ
POŽADUJEME: Hledáme ideálně středoškoláka/čku s maturitou nebo někoho s praxí na obdobné pozici. Pokud jste vyučen a jste šikovný, tak máte úplně stejnou šanci. Potřebná je pro nás Vaše orientace a zkušenosti s prací na internetu a dovednost na PC (MS Office nutností, SAP velkou výhodou, ne však podmínkou). Vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho pečlivého, spolehlivého a samostatného se systematickým přístupem k práci a komunikační schopnosti. Oceníme Vaši chuť se něco naučit a také učit nás. Výhodou bude Vaše znalost elektroinstalačním materiálu se zaměřením především na silnoproud.
NÁPLŇ PRÁCE: Hlavní náplní Vaší práce bude zpracování cenových nabídek a kalkulačních podkladů. Součástí Vaší práce bude spolupráce s nákupním a obchodním oddělením a komunikac ese zákazníky. Na denním pořádku budete pracovat v systému SAP, Excelu a dodavatelskými ceníky.
NABÍZÍME: na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové, smlouva na HPP při nástupu, výplata na účtu včas, práci v perspektivní a stabilní společnosti s působnosti po celé ČR, čím šikovnější budete, tím vyšší budou Vaše prémie, čekají Vás kolegové se smyslem pro humor a chutí do práce, pravidelně Vás budeme školit, a v neposlední řadě Vás čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu. Stravenky.
PRVNÍ KONTAKT: Životopisy zasílejte e-mailem: e-mail přes , do předmětu prosím uveďte: Referent nabídkového oddělení.
ov.28.8.18
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?