- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost PTÁČEK – velkoobchod, a.s. je LÍDREM na trhu v oboru topení, voda, plyn, inženýrské sítě a koupelny s více než 25-letou tradicí. Disponujeme širokou sítí poboček v České a Slovenské republice.
Pracujte u Ptáčka a buďte součástí velkého a odborného týmu s více než 150 pobočkami a 1 800 zaměstnanci!
Referent/ka nabídkového oddělení – junior
Hledáme šikovného absolventa/tku stavební školy, případně jiné školy s technickým nebo obchodním zaměřením.
Pokud jste úplně bez praxe nebo již nějaké pracovní zkušenosti za sebou máte, jste tady správně.
Jestli se chcete učit a rozvíjet ve svém oboru, pomůžeme Vám nastartovat Vaši kariéru.
Čemu se u nás budete věnovat:
V nabídkovém oddělení se Vás ujmou zkušení kolegové, kteří Vám pomohou zorientovat se v rozsáhlém sortimentu velkoobchodu Ptáček. Postupně se naučíte pracovat v systému, získáte zkušenosti a začnete vytvářet první nabídky. Brzy budete fungovat jako platný člen týmu nabídkového oddělení!
Naše očekávání:
Základním předpokladem je zájem o obor – chuť dále se vzdělávat a získávat zkušenosti
Očekáváme, že máte maturitu ze stavební, technické nebo obchodní školy. Maturitní vysvědčení z jiné školy není překážkou, pokud Vás náš obor zajímá!
Předpokládáme, že ovládáte práci s počítačem – výhodou je znalost nástrojů MS Office – Word, Excel, PowerPoint – ostatní Vás rádi naučíme
Proč právě k nám?
stabilní zázemí dynamicky se rozvíjející společnosti
pracovní poměr od začátku na dobu neurčitou
zaměstnanecké benefity – týden dovolené navíc, sick days, stravenky, systém Cafeteria, MultiSport karta za zvýhodněnou cenu, příspěvek na penzijní připojištění, bonusy za různá výročí, slevy na nákup zboží
jste-li absolventem v oboru možnost odstartovat Vaši profesní kariéru – profesní růst v oblasti obchodu
nástup dle dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?