- 25 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme pracovníka/pracovnici do oddělení logistiky, který bude komunikovat s dodavateli (poptávky, objednávky, cenová jednání), realizovat a kontrolovat termíny dodávek, poskytovat zákaznický servis. Požadujeme SŠ s maturitou strojírenského nebo ekonomického směru, praxe ve strojírenské výrobě výhodou, zkušenosti a znalosti plánování výroby, logistiky a dopravy výhodou, organizační a vyjednávací schopnosti, schopnost samostatně se rozhodovat, zodpovědnost, dobrou znalost MS Office, znalost AJ nebo NJ slovem i písmem na komunikativní úrovni, ŘP sk. B. Nabízíme zázemí stabilní společnosti působící v automotive, motivační mzdové ohodnocení, odborný rozvoj, 5 týdnů dovolené, jazykovou výuku, závodní stravování. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.