- 32 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
Předpokládaný nástup: nejdříve 01.06.2022, na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
Místo výkonu práce: – Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6, 385 17 Vimperk
pracoviště: Městský úřad Vimperk, nám. Svobody 8, 385 01 Vimperk – správní obvod obce s rozšířenou působností
Platová třída: 10
Informační náplň práce: výkon státní správy – povolování staveb vodních děl a nakládání s vvodami, havarijní a povodňové plány
výkon samosprávy – oblast životního prostředí
administrativní práce
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Další požadavky:
vzdělání VŠ, VOŠ nebo ÚSO, nejlépe stavebního, přírodovědného, zemědělského nebo obdobného zaměření – není však podmínkou. Práce na PC (Internet, MS Office, spisová služba); schopnost samostatné práce a rychlé orientace v pracovní problematice; schopnost jednat s lidmi; ochota se dále vzdělávat; časová flexibilita; řidičský průkaz skupiny B (aktivní řídič); praxe v oboru stavby vodních děl nebo pozemních staveb vítána; znalost NJ a AJ výhodou; znalost příslušných právních norem vítána.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo osobně doručte nejpozději do 16.05.2022
do 14.00 hod., na adresu: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6, 385 17 Vimperk. Uzavřenou obálku označte heslem: „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ODBOR ŽP“.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.