- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Obecná charakteristika pozice:
Řídí odbor životního prostředí z hlediska výkonu státní správy a samosprávy (v rozsahu stanoveném Organizačním řádem MěÚ Poděbrady dle platných právních předpisů) v oblastech ochrany přírody a krajiny, ochrany zemědělského půdního fondu, ochrany ovzduší, myslivosti, rybářství, týrání zvířat, rostlinolékařské péče, vodního, lesního a odpadového hospodářství. Pověřuje jednotlivé referenty odboru vedením přidělených spisů správních řízení s ohledem na jejich pracovní náplň a získanou odbornou způsobilost. Zodpovídá za jednotné environmentální stanovisko a koordinované stanovisko MěÚ.
Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby,
5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání.
Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:
Kvalifikační předpoklady:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
Uchazeč uvede do přihlášky také telefonní číslo a e-mail, prostřednictvím kterých bude probíhat komunikace s uchazečem; kontaktní adresu, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče.
Lhůta pro podání přihlášky: 7. 3. 2025
Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa. Městký úřad Poděbrady
(„Pouhým“ zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?