- 35 000 – 36 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Kontakt e-mailem.
Pro naši centrálu – Servisní centrum na ulici Košinova 93 v Brně, přijmeme do pracovního týmu pracovníka / pracovnici na pozici vedoucí skladu.
Co ti můžeme nabídnout:
o zajímavou práci s možností seberealizace
o nástupní plat od 30.000,–Kč, po zapracovaní motivující finanční ohodnocení – vše se bude odvíjet od toho, jak Ti to půjde
o příjemné pracovní prostředí v Brně – Králově Poli v nové klimatizované budově
o sympatické kolegy a fajn šéfa
o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti
o slevy na firemní produkty, servis telefonů a výhodné zaměstnanecké mobilní tarify
o pracovní dobu od pondělí do pátku od 8.00 do 17.00 hod. (občas od 7.00 do 16.00 hod.)
o o víkendech budeš mít vždycky volno
o dobrou kávu na pracovišti zdarma
o možnost nástupu ihned
Co bude náplní tvojí práce:
o
o vedení týmu skladníků tak, aby vše běželo jako na drátkách
o plánování směn skladu a komunikace s kolegy
o řízení pohybu zboží na skladě
o odpovědnost za včasné vychystání objednávek a expedici zboží na prodejny
o fyzická kontrola kvality a množství přijímaného zboží
o příjem skladových dokladů a zanesení do našich systémů
o navrhovat a následně i realizovat změny procesů a prostředí skladu, tak aby měli Tvoji kolegové ulehčenou práci
o spolupráce s kolegy napříč celou firmou
Očekáváme od tebe, že:
o máš dobré komunikační schopnosti
o máš chuť pracovat a učit se novým věcem
o už jsi někdy vedl/a alespoň menší tým
o zvládneš práci s počítačem na vynikající úrovni
o jsi schopný/á pracovat bez chyb
o naučíš se od sebe rozeznávat produkty z našeho portfólia
o jsi optimista a splňuješ podmínku morální a trestní bezúhonnosti
o jsi spolehlivý/á a zodpovědný/á
o přiložíš životopis s tvojí fotografií a dopis proč chceš u nás pracovat (oboje nejlépe ve formátu PDF)
Pokud nás Tvůj profil zaujme, budeš během jednoho týdne telefonicky kontaktován a následně pozván na osobní pohovor.
Zaměstnanecké výhody:
Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?