- 32 000 – 33 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro naši zavedenou prodejnu v Hypermarketu Tesco hledáme šikovného prodejce/prodejkyni.
NÁPLŇ PRÁCE: obsluha zákazníků na prodejně; prezentace výrobků a služeb zákazníkům, aktivní prodej; komunikace se zákazníky na prodejně i po telefonu; příjem a vyřizování reklamací; administrativa, starost o chod prodejny; průběžně budeš rozvíjet své odborné a prodejní znalosti a dovednosti; příjemné pracovní prostředí a sympatické kolegy; úvodní 3–5týdenní zaškolení na našich brněnských prodejnách; pravidelné směny systémem krátký/dlouhý týden (jeden týden po, út, pá, so, ne a další týden pouze st + čt 9:00–20:00 hod.).
NABÍZÍME: zázemí stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti; motivující mzdu závislou na tvých prodejních výsledcích; pravidelné soutěže v prodejních dovednostech o hodnotné ceny; slevy na telefony a příslušenství a výhodné zaměstnanecké mobilní tarify, možnost nástupu IHNED.
POŽADUJEME: příjemné vystupování a vzhled; optimismus, morální a trestní bezúhonnost; spolehlivost a zodpovědnost; chuť pracovat a učit se novým věcem, zájem o práci s lidmi; práci s počítačem na dobré úrovni; dobré komunikační a prezentační schopnosti.
Zaměstnanecké výhody: bonusy/prémie, provize z prodeje, sleva na firemní výrobky/služby.
V případě zájmu nás prosím kontaktuj výhradně e-mailem na e-mail přes .
Na e-mail nám pošli životopis s fotografií a vysvětlení motivace, proč chceš u nás pracovat. Pokud nás Tvůj profil zaujme, budeš během jednoho týdne telefonicky kontaktován a následně pozván na osobní pohovor.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?