- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Sociální pracovník/pracovnice, místní protidrogový koordinátor, veřejný opatrovník/opatrovnice Odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Dobruška
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – bližší informace, podmínky a obsahové náležitosti přihlášky do VŘ naleznete zde: https://www.mestodobruska.cz/e_download.php?file=data/uredni_deska/obsah2044_8.pdf&original=V%C5%98%20OSVZ.pdf
Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky:
Uzávěrka podání přihlášek uchazečů je 15. 6. 2022.
Přihlášku s přílohami lze doručit osobně na podatelnu MěÚ Dobruška nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny MěÚ) na adresu město Dobruška, k rukám tajemníka, nám. F. L. Věka 11, 518 01 Dobruška (s poznámkou „Neotvírat – výběrové řízení OSVZ“). Případné informace podá Mgr. Rostislav Hekera, vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví, tel. zobrazit tel. číslo . Pokud uchazeč v přihlášce nepožádá o vrácení materiálů poskytnutých k výběrovému řízení, budou tyto po skončení výběrového řízení protokolárně skartovány.
zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární
práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost
Platové zařazení: 11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací a kvalifikační předpoklady, v platném znění.
Nástup 15.7. 2022 nebo dle dohody.
Nabízené benefity:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?