- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup 1. června 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb.
Pracovní náplň: výkon státní správy na úseku evidence obyvatel a rodných čísel včetně správních rozhodnutí ohlašovny; výkonu státní správy na úseku matrik, jména a příjmení v rámci zástupu; připravování a organizační zajištění svatebních obřadů; provádění legalizace a vidimace, vydávání výpisů z centrálních informačních systémech veřejné správy – Czech Point; vypracování a podávání zpráv o občanech pro státní orgány; zajištění chodu podatelny v rámci zástupu; součinnost při organizačním a technickém zajištění voleb, referend; přijímání a zpracovávání žádostí o vystavení občanských průkazů a cestovních dokladů, včetně výdeje těchto dokladů v rámci zástupu; podíl na plánování a zajišťování akcí Sboru pro občanské záležitosti (vítání občánků, jubilanti, dárci krve atp.).
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/ 2017 Sb.: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadované dovednosti: vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost; výborná znalost práce na PC; časová flexibilita (svatební obřady o sobotách), ochota dále se vzdělávat; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 500/2014 Sb., správní řád, v zákoně č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení, zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákoně č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů.
Zaměstnavatel uvítá: praxi v oboru; zkoušku dle zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení, konanou na KÚ; zkoušku odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů; zkoušku odborné způsobilosti při správě matrik a státního občanství; vzdělání v oboru veřejná správa.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce, vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 22. dubna 2024.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 23.4.2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční 26.4.2024. Vybraní uchazeči budou o přesném čase informováni emailem.
Bližší informace podá Ing. Dagmar Kavanová, vedoucí Odboru vnitřních věcí, mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01, nebo zašlete do datové schránky IDDS: qgfbxi4
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – referent OVV – Neotvírat".
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?