- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup 1. června 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb.
Pracovní náplň: výkon státní správy na úseku evidence obyvatel a rodných čísel včetně správních rozhodnutí ohlašovny; výkonu státní správy na úseku matrik, jména a příjmení v rámci zástupu; připravování a organizační zajištění svatebních obřadů; provádění legalizace a vidimace, vydávání výpisů z centrálních informačních systémech veřejné správy – Czech Point; vypracování a podávání zpráv o občanech pro státní orgány; zajištění chodu podatelny v rámci zástupu; součinnost při organizačním a technickém zajištění voleb, referend; přijímání a zpracovávání žádostí o vystavení občanských průkazů a cestovních dokladů, včetně výdeje těchto dokladů v rámci zástupu; podíl na plánování a zajišťování akcí Sboru pro občanské záležitosti (vítání občánků, jubilanti, dárci krve atp.).
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/ 2017 Sb.: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadované dovednosti: vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost; výborná znalost práce na PC; časová flexibilita (svatební obřady o sobotách), ochota dále se vzdělávat; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 500/2014 Sb., správní řád, v zákoně č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení, zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákoně č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů.
Zaměstnavatel uvítá: praxi v oboru; zkoušku dle zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení, konanou na KÚ; zkoušku odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů; zkoušku odborné způsobilosti při správě matrik a státního občanství; vzdělání v oboru veřejná správa.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce, vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 22. dubna 2024.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 23.4.2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční 26.4.2024. Vybraní uchazeči budou o přesném čase informováni emailem.
Bližší informace podá Ing. Dagmar Kavanová, vedoucí Odboru vnitřních věcí, mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01, nebo zašlete do datové schránky IDDS: qgfbxi4
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – referent OVV – Neotvírat".
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.