- 23 000 – 25 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Tajemnice Městského úřadu Milevsko vyhlašuje výběrové řízení na místo referent odboru kancelář úřadu – informatik
DRUH PRÁCE: správce informačních a komunikačních technologií (infrastruktury, síťového prostředí, aplikačního programového vybavení, databází)
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk, trestní bezúhonnost, plná svéprávnost
DALŠÍ POŽADAVKY:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, dále s využitím § 3 odst. 4 písm. a) nařízení vlády č. 341/2017 Sb., postačí i střední vzdělání s maturitní zkouškou, a to za předpokladu doplnění potřebného vzdělání ve stanovené 4leté lhůtě.
řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
znalosti z oblasti správy počítačových sítí
znalost právních předpisů zejména: zákon č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti), zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), vše ve znění pozdějších předpisů
schopnost týmové práce i samostatného rozhodování
ochota dále se vzdělávat
VÝHODOU:praxe ve veřejné správě na výše uvedeném úseku, praxe ve správě počítačových sítí
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, ke které doloží další doklady, která musí obsahovat náležitosti:
(vzor přihlášky a další informace ohledně ostatních potřebných dokladů jsou zveřejněné na internetových stránkách: www.milevsko-mesto.cz)
Lhůta pro podání přihlášky: do 11.06.2019 (úterý) do 11:00 hodin
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent OKÚ informatik“, do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Ing. Bc. Ivana Peterková, telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?