- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemnice Městského úřadu Milevsko vyhlašuje výběrová řízení na 2 místa odborných zaměstnanců pro odbor právních služeb, přestupků a kontroly Městského úřadu Milevsko, referenti/referentky – administrativní pracovníci
Platové zařazení: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 2
(16.000 – 24.120 Kč podle délky započitatelné praxe + příslušné příplatky)
DRUH PRÁCE: zajišťování administrace přestupků v rámci odboru právních služeb, přestupků a kontroly, zejména přestupky dle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů
DALŠÍ POŽADAVKY:
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, ke které doloží další doklady, která musí obsahovat náležitosti:
(vzor přihlášky a další informace ohledně ostatních potřebných dokladů jsou zveřejněné na internetových stránkách: www.milevsko-mesto.cz)
Lhůta pro podání přihlášky: do 21.11.2018 (středa) do 11:00 hodin
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent OPSPK administrativní pracovník“, do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Mgr. Petra Burdová, telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Veškeré informace ohledně přihlášky (vzor) a jejích náležitostí naleznete na stránkách:
http://www.milevsko-mesto.cz/zamestnani/ds-11908/p1=51193
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?