- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Výběrové řízení č. 2025/08
Druh práce: výkon činností správce informačních a komunikačních systémů SMOl zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou),
- správa síťové infrastruktury (aktivních prvků – switche, firewall atd.),
- správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD),
- správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou),
- sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
- správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou),
- administrace SQL serveru a databází (výhodou),
- správa a přidělování IP rozsahů,
- analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky.
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě u fyzické osoby, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
- dosažení věku 18 let,
- plná svéprávnost,
- bezúhonnost,
- znalost českého jazyka,
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem.
Požadovaná kvalifikace:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání (v IT směru výhodou).
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky výhodou.
Jiné požadavky:
- velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office),
- praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
- správa síťové infrastruktury (aktivních prvků – switche, firewall atd.),
- správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD),
- sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
- schopnost samostatné práce,
- adaptabilita a flexibilita,
- analytické schopnosti,
- dobré komunikační schopnosti,
- flexibilita,
- schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou,
- řidičský průkaz skupiny B výhodou,
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ,
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii).
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 2. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
- datovou schránkou (ID: kazbzri),
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.