- Plný úvazek
Charakteristika vykonávané činnosti:
- zajišťování komplexního výkonu agendy dle zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon)
- zajišťování výkonu státní správy jako speciálního stavebního úřadu dle § 15 zákona
č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
- zajišťování výkonu státní správy na úseku vodovodů a kanalizací dle § 27 zákona
č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích)
Místo výkonu práce: Městský úřad Mělník
Platové zařazení a platové podmínky: 10. platová třída (platové rozpětí 21 260 – 31 240 Kč dle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce,
ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády
č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr: na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou)
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
- prokazatelný zájem o danou problematiku včetně jejích znalostí,
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- schopnost týmové práce,
- velmi dobrá znalost práce s MS Office,
- řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady:
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Lhůta pro podání přihlášky: do 14.06.2021 – 10:00 h
Způsob podání přihlášky:
obálku označenou "Výběrové řízení na funkci referentka/referent vodoprávního úřadu
- NEOTVÍRAT" zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník, nebo předat osobně na podatelnu městského úřadu
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.