- 31 570 – 40 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Městská charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci.
Požadavky: dobré vyjadřovací a komunikační dovednosti, schopnost empatie a sociálního cítění, ohleduplnost, tolerance, odolnost vůči psychické zátěži, trpělivost, respekt vůči klientům, schopnost týmové spolupráce a efektivní organizace vlastní práce, zájem o práci se sociálně znevýhodněnými, schopnost sebereflexe, znalost práce na PC (Outlook, Excel, PowerPoint), způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost.
Náplň práce: přímá práce s osobami bez přístřeší ve službách azylového domu pro muže (Dům sv. Pavla – Riegrova 32, České Budějovice), podpora klientů v řešení nepříznivé životní situace spojené se ztrátou bydlení, zajištění přechodného ubytování a podpory klientů azylového domu, vytváření bezpečného prostředí a realizace aktivizačních činností k získání dovedností potřebných pro návrat do běžného života, vedení potřebné dokumentace spojené se sociální službou.
Nabízme: smysluplnou práci, práci vhodnou i pro studenty, zázemí stabilní společnosti, 5 týdnů dovolené, možnost dalšího vzdělávání, nástup dohodou.
Nástupní mzda: od 20 500 Kč + pravidelné odměny (očekávaná hrubá mzda 27 000 Kč/měsíc).
Pokud vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete e-mailem strukturovaný životopis a motivační dopis Bc. Petře Vohlídalové, e-mail přes . Další informace na tel. čísle: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?