Provozní elektrikář/elektrikářka
- Staré Město, Praha
- Národní divadlo
-
Benefity:
- ...
Volné místo ve firmě Městská část Praha 3
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Praha Havlíčkovo náměstí 700/9, Žižkov, Praha, 130 00 |
Firma | Městská část Praha 3 |
Kategorie | Státní správa a samospráva, Referent / Referentka, Úředník / Úřednice |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2) |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Zabýváme se výkonem přenesené působnosti státní správy a samosprávy ve Strašnicích, Vysočanech, na Vinohradech a Žižkově. Máme na starosti provoz elektronické úřední desky. Také pořádáme kulturní a společenské akce.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Městská část praha 3, územně samosprávný celek.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemníkem městské části vyhlašuje dne 13. 9. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent/referentka úseku vodoprávního odboru ochrany životního prostředí (výkon vodoprávního úřadu)
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10 (plat v rozmezí od 27 000,--Kč do 51 000--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Nástup dohodou.
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
Další požadavky
požadované vzdělání:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
požadované znalosti: dobrá znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a prováděcích vyhlášek a zákona č. 254/2001 Sb., o vodách (vodní zákon),
požadovaná praxe: praxe v oboru a ZOZ - ve vodním hospodářství výhodou,
další dovednosti, schopnosti: dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost komunikace s občany, znalost práce na PC.
Hlavní náplň práce
výkon státní správy ve smyslu zákona o vodách č. 254/2001 Sb. a to:
- provádí povolování staveb vodních děl, změn staveb a udržovacích prací vodních děl, kontroluje oprávnění k projektové činnosti
- vydává povolení k nakládání s povrchovými nebo podzemními vodami,
- vydává povolení k vypouštění odpadních vod s obsahem zvlášť nebezpečné závadné látky do veřejné kanalizace
Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (150,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební byt.
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
1) Elektronická podoba
a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).
Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).
b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.
2) Listinná podoba
Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je třeba doložit:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent OOŽP, vodoprávní úřad“
Nabídky zasílejte nejpozději do 2. 10. 2023. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd
Telefon zobrazit tel. číslo
Ing. Bc. Rudolf Zahradník
tajemník Úřadu městské části
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.
Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.
Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.
Ke svému starobnímu důchodu můžete pracovat na plný úvazek i na brigádě. Na co všechno máte nárok, si ukážeme v tomto článku. Připojíme i informace pro ty, kteří mají nárok na invalidní důchod. Po roce práce máte nárok na přepočítání a zvýšení svého starobního důchodu - ukážeme vám, jak na to.
Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.
Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.
Chcete si přivydělat a máte dvě zaměstnání? Můžete mít ke své pracovní smlouvě uzavřenou dohodu u svého stávajícího zaměstnavatele, pokud práce na dohodu bude jiná než ta, kterou děláte na základě pracovní smlouvy. Nebo můžete mít zaměstnavatele dva. Poradíme vám, jak řešit při HPP a DPP daně a nemocenskou.
Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje