- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

kontakt: e-mail přes
Pracovní náplň: • organizační a administrativní činnosti • zpracování dokumentů, tvorba spisové služby a úkony se spisem • vedení rejstříku a souvisejících evidenčních pomůcek • práce v informačních systémem • další administrativně provozní činnosti spojené s chodem soudního oddělení
Požadavky: • organizační schopnost, psaní všemi deseti • odpovědnost a samostatnost • výborná znalost českého pravopisu • znalost práce s PC (Microsoft Office) • trestní bezúhonností
Souhlas se zpracováním osobních údajů: • Poskytnutím osobních údajů Obvodního soudu pro Prahu 7 prostřednictvím požadovaných podkladů pro výběrové řízení na pracovní pozici udělujete souhlas Obvodnímu soudu pro Prahu 7 dle čl. 6 odst. 1 písm. a) a čl. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení Směrnice 95/46/ES, se zpracováním Vašich osobních údajů pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení na pracovní pozici. Udělený souhlas máte právo kdykoliv odvolat, v takovém případě se však již nadále nemůžete účastnit výběrového řízení na pracovní pozici
příspěvěk na stravování, příspěvěk na penzijní připojištění, příspěvěk na Multisport kartu, 200 hodin dovolené, 5 dní indispozičního volna, zvláštní příplatek ve výši 1.300 Kč, možnost osobního ohodnocení a mimořádných odměn
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?