*zapisovatel(ka)/rejstříkový(á) vedoucí/administrativní pracovník(ce)

Žďár nad Sázavou
od 21.800 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Okresní soud ve Žďáru nad Sázavou hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Předpoklady pro výkon zaměstnání:

  • praktická znalost práce na PC, s internetem a kancelářským balíkem Office
  • pečlivost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení a ochota se dále vzdělávat,
  • samostatnost a zároveň schopnost pracovat v týmu, respektování pokynů nadřízených
  • výborné komunikační schopnosti a aktivní přístup k řešení problémů,
  • trestní a morální bezúhonnost
  • státní zkouška z kancelářského psaní na stroji/na klávesnici výhodou
  • výhodou praxe v justici nebo ve státní správě

Náplň práce:

  • komplexní zajišťování agendy konkrétního rejstříku soudu podle vnitřního a

kancelářského řádu a v souladu s platným rozvrhem práce

  • administrativní úkony související se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení
  • předvolávání účastníků k jednání, vyhotovování rozhodnutí a administrativní vyřizování

porozsudkové agendy

  • protokolace průběhu jednání před soudem
  • administrativní práce na podatelně, práce ve spisovně
  • další práce dle pokynu vedení okresního soudu a přímého nadřízeného (úseková vedoucí)

K přihlášce k účasti na výběrovém řízení uchazeč/ka předloží:

  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • výpis z rejstříku trestů ne starší než dva měsíce

Platové zařazení:

  • dle zákoníku práce č. 262/2006 Sb., v platném znění
  • plat bude stanoven dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění v 7. platové třídě a platového stupně dle doložené a započitatelné praxe (za předpokladu středoškolského vzdělání s maturitní zkouškou)

Termín pro přihlášení do výběrového řízení je stanoven do 20. března 2023.
Způsob podání přihlášky:
Na obálce vyznačte „Neotvírat – Výběrové řízení – zapisovatel(ka)/rejstříková(ý) vedoucí/administrativní pracovník(ce)“
Co můžeme nabídnout:

  • pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2023 s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny tzv. sick days (indispoziční volno),
  • pružnou pracovní dobu
  • příspěvek na stravování

Informace o průběhu výběrového řízení:
V uvedené lhůtě je nutné doručit přihlášku se všemi požadovanými podklady osobně na podatelnu soudu, poštou na adresu soudu, nebo elektronicky (s platným elektronickým podpisem) nebo do datové schránky ID DS 7a4abf8 .
Poté budou uchazeči, kteří splní výše uvedené požadavky, pozváni na okresní soud k vykonání praktické části výběrového řízení a na osobní pohovor. Praktická část výběrového řízení sestává z testu psaní na klávesnici, práci s PC a diktátu z ČJ. Následovat bude, před výběrovou komisí jmenovanou předsedou okresního soudu, osobní pohovor s uchazečem. O přijetí na místo zapisovatele(ky)/rejstříkové(ho) vedoucí/administrativní(ho) pracovníka(ce) následně rozhodne předseda okresního soudu na základě návrhů výběrové komise.
Okresní soud ve Žďáru nad Sázavou podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů.
Doplňující informace podá ředitel správy soudu:
Ivan Kratochvil,
tel. zobrazit tel. číslo , mob.: zobrazit tel. číslo ,
email: e-mail přes odpovědní formulář
Termíny praktické části a pohovorů budou sděleny dodatečně.
O výsledku výběrového řízení bude uchazečům doručeno písemné oznámení.
Předpokládaný možný nástup do pracovního poměru je 1. května 2023. Dohoda o jiném termínu nástupu je možná.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

měsíční na dobu určitou zájem
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT