- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: dohlížet na kvalitu surovin při příjmu a dávat zpětnou vazbu dodavatelům formou reportů, dohlížet na kvalitu surovin ve všech výrobních krocích až po expedici hotového výrobku, zodpovědnost za kontrolu finálních výrobků – výrobek musí být kvalitní, bezpečný pro konzumenta, splňovat požadavky zákazníka dané specifikacemi a splňovat legislativní požadavky, zajišťovat denní kontroly výrobních procesů, shromažďování a předávání informací z výroby vedoucímu kvality, tisk etiket a kontrola správnosti tištěných údajů a kvality tisku,
aktivní účast na neustálém zlepšování společnosti, předávat nové nápady, redukovat veškeré ztráty (odpad, čas,…). Asistovat vedoucímu kvality podle potřeby, dodržování zásad správné výrobní praxe a hygienické praxe, dodržování zásad BOZP a PO.
Požadujeme: praxe v potravinářském provozu výhodou, minimálně základy angličtiny výhodou,
minimálně základy angličtiny výhodou, schopnost pracovat s PC (Microsoft Office), flexibilita – vzhledem k povaze podnikání je vyžadována práce o víkendech, svátcích, pracovní doba 4 dny v týdnu, 10 hod. směny v různých dnech od pondělí do neděle, kvalitář/ka musí být pozorný, mít smysl pro detail a pořádek, dodržování přísných hygienických pravidel, trestní bezúhonnost, komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, týmový hráč, nekonfliktnost, odolnost vůči chladu – práce v chladném prostředí;
Nabízíme: nástup možný ihned, jednosměnný provoz, hlavní pracovní poměr, školení – potravinářské standardy, práce v mladém kolektivu, finanční odměnu za doporučení dalšího uchazeče o zaměstnání až 10.000 Kč (vyplácí se po 3 měsíční zkušební době), uvítací bonus 10.000 Kč (vyplácí se po 3 měsíční zkušební době)
Kontaktovat nás můžete e.mailem nebo telefonicky v době od 9:00 – 14:00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?