- 50 000 Kč
- Plný úvazek
Zodpovědnost: vedení a řízení zákaznických a interních reklamací, řízení a vytváření dokumentace MWM (formuláře, prac. postupy…), spolupráce na dokumentaci managementu, zpracovníní výrobních dat, Zpracování výrobních dat, analýza výrobních dat, spolupráce při třídění reklamací, komunikace s dodavateli a zákazníky, příprava akčních plánů, koordinace, implementace a kontrola řešení nápravných akcí reklamací, korespondence kvality, spolupráce na nových projektech (dokumentace, plány …), metrologie MWM (kontrola měřidel a přípravků, plány kalibrací, objednávky kalibrací)
Zaměstnanecké výhody: docházkový bonus, narozeninový bonus
HLÁSIT SE: Dolejší Martina, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes , osobně po telefonické domluvě

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.