- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Naším posláním je podporovat obyvatele městské ubytovny i osoby, které o bydlení přišly, v jejich každodenním životě. Vycházíme z přesvědčení, že každý člověk má právo na důstojné bydlení a individuální podporu podle svých potřeb.
Co Vás na pracovní pozici čeká?
" Poskytování sociálního poradenství nájemníkům*cím i bývalým nájemníkům*cím městské ubytovny.
" Individuální sociální práce s uživateli*kami služby – společné mapování jejich nepříznivé sociální situace, stanovení cílů a tvorba individuálních plánů podpory.
" Doprovody a asistence klientům*kám při jednání s úřady, institucemi a dalšími službami.
" Podpora v oblastech bydlení, zaměstnání, hospodaření s financemi a mezilidských vztahů.
" Spolupráce v malém, úzce provázaném týmu.
" Podíl na rozvoji a koncepci sociální služby a spolupráce s Centrem sociálních služeb Praha.
" Mezioborová spolupráce s kurátory pro dospělé a dalšími odborníky.
Jak si Vás představujeme?
" Máte základní počítačovou gramotnost (MS Word, Excel, MS Teams, e-mailová komunikace, práce s online kalendáři).
" Orientujete se v administrativě sociální služby (vedení zápisů, evidence, docházky, hlášení incidentů), se zvláštním důrazem na kvalitní dokumentaci sociální práce.
" Máte ukončené vzdělání v oboru sociální práce (DiS., Bc., Mgr.) nebo absolvovaný kurz pracovníka v sociálních službách – s možností jeho doplnění během zaměstnání do 1,5 roku.
" Nemáte problém doložit výpis z rejstříku trestů.
" Jste ochotný*á k dalšímu vzdělávání a profesnímu růstu (celoživotní vzdělávání).
" Umíte spolupracovat v týmu.
" Máte zájem o práci s lidmi bez domova.
" Předchozí zkušenost s poskytováním sociálních služeb (výhodou).
Žádáme zájemce včetně uchazečů o zaměstnání, aby nechodili na naše pracoviště bez předchozí domluvy.
práci v přátelském kolektivu a zázemí mezinárodní organizace, podporu dalšího profesního rozvoje a možnost dalšího vzdělávání v oboru, pravidelné měsíční týmové i individuální supervize,pracovní úvazek 0,5 – 18,75 h/týdně),flexibilní pracovní dobu,5 týdnů dovolené,příspěvek na stravu
poslat emailem jednoduchý profesní životopis a motivační dopis
Armáda spásy v České republice, z. s.
Petržílkova 2565/23
158 00 Praha
IČO: 40613411
Datová schránka: iacap5u
Další informace:
GPS: 50.050549,14.342512,
S-JTSK: -748957.14 -1046303.76,
RUIAN: 22773541
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.