- 45 000 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: Skácelova 2711/2, 695 01 Hodonín. Druh práce a její charakteristika: pracovní zařazení dle §116 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, výkon práce v sociálních službách azlových domů a chráněných bydlení, směnný provoz včetně víkendů a svátků. Druh pracovního výkonu: PP na dobu určitou s úvazkem 1,0 do 30.9.2018. Do budoucna s možným výhledem na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Požadavky a předpoklady: vzdělání dle § 116 zákona č. 108/2006 Sb., akreditovaný kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách dle výše uvedeného paragrafu, základní znalost práce na PC (MS Word, Exel a Outlook, Internet), trestní bezúhonnost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu a psychická vyrovnanost, výborné komunikační dovednosti, empatie, umění naslouchat, samostatnost, motivace pro práci s osobami bez domova a s duševním onemocněním, schopnost navazovat s nimi vztah v profesionálních hranicích, zájem o obor a ochota dále se v něm vzdělávat. Výhodou: praxe v oboru (v sociálních službách, případně s cílovou skupinou). Nabízíme: stravenky, metodické vedení, dovolená nad rámec zákonného minima a tři dny indispozičního volna navíc, odpovídající mzdové ohodnocení. Požadované doklady: kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a kopie dokladu o absolvování příslušného kvalifikačního kurzu, strukturovaný životopis uchazeče včetně údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, telefonický a mailový kontakt, souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. Přihlášky včetně dokladů zasílejte do 9.4.2018 včetně poštou nebo soobně (rozhodující je podací datum razítka pošty) na adresu: Psychocentrum Domeček Hodonín, o.p.s., Skácelova 2711/2, 695 01 Hodonín. Obálku označte nápisem „Výběrové řízení“. Vyhlaševatel nebude poskytoat žádné telefonické informace. Vybraní uchazeči, kteří splní uvedené požadavky, budou prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonu pozváni k ústnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?