Brusič / Brusička na broušení dílů pro prémiové značky Porsche, Mercedes, Jaguar

Hazlov
30.000 – 45.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Začátečník A1)
Minimální vzdělání
Základní
Vhodné také pro
Kontakt
Nela Jablonciová, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme rodinná firma z Hazlova. Z českých, německých, rakouských nebo švýcarských sléváren k nám přivážejí kovové odlitky k opracování. Od malých turbodmychadel do aut po stokilové díly do traktorů. Brousíme je, otrýskáváme, lakujeme, kontrolujeme kvalitu. Od nás putují zase dál, aby nakonec sloužily ve strojích slavných značek jako jsou Volkswagen, BMW, Volvo nebo John Deer. Nově obrábime také pro značky Porsche, Mercedes a Jaguar. Do našeho týmu hledáme kolegyni / kolegu na pozici: Brusič / Brusička na broušení dílů.

Náplň práce:

  • Broušení ocelo-litinových odlitků
  • Obsluha strojních a robotických zařízení
  • Vizuální kontrola odlitků

Zaškolíme! Práce vhodná i pro ženy.

Co od Vás očekáváme:

  • Základní vzdělání
  • SOU strojírenského směru není nutné, i když je výhodou. Vše vás můžeme naučit
  • Praxe v broušení odlitků výhodou
  • Ochota pracovat na směny
  • Manuální zručnost a zodpovědný přístup k práci
  • Fyzická zdatnost, dobrý zdravotní stav

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práce na HPP
  • Šestiměsíční individuální zaškolení
  • Hodinová mzda během zaškolení 200 Kč/hod
  • Možnost zvyšování kvalifikace v rámci firmy
  • Stravenkový paušál 105 Kč/den
  • 25 dnů dovolené
  • Možnost firemní dopravy za zvýhodněnou cenu

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Zvýhodněné půjčky
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

Abydos s.r.o.
Hazlov 247
351 32 Hazlov

IČO: 25206958
Datová schránka: 4seixzp
Další informace:
GPS: 50.162291590665,12.284659423291,
S-JTSK: -892586.38 -1011795.78, RUIAN: 26723514

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.