- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

CHARITA MORAVSKÁ TŘEBOVÁ
HLEDÁ PERSONÁLNÍHO A PROJEKTOVÉHO MANAŽERA
POŽADAVKY: Vzdělání VŠ, VOŠ, SŠ – obor ekonomický, personalistika, management
" Velmi dobrá orientace v oblasti personálního řízení, umět zpracovat mzdy, vést agendu
" Schopnosti/dovednosti vést a řídit lidi, férové jednání
" Umět psát projektové žádosti, zpracovat podklady k vyúčtování, orientace v rozpočtech
" Samostatnost, zodpovědnost, rozhodnout, pečlivost, spolehlivost, pozitivní přístup
" Příjemné vystupování, časovou flexibilitu, loajalitu
" Dobrá znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), výpis z rejatříku trestu
" Ochotu pracovat v církevní organizaci a respekt k jejímu poslání, hodnotám a Kodexu
NABÍZÍME: „Smysluplnou práci v organizaci s dlouholetou tradicí
“ Možnost seberealizace, dalšího odborného růstu a profesního rozvoje
" Práci v příjemném prostředí a kolektivu, podporu a zaškolení
" Možnost podílet se na akcích pro veřejnost
" Kvalitní pracovní vybavení
" 5 týdnů dovolené a další benefity organizace
NÁPLŇ: Vedení personální agendy, BOZP, PO, spolupráce s mzdovou účetní a její zástup
" Řešení personálních záležitostí v organizaci, zapojení do výběru zaměstnanců
" Příprava podkladů k nastavení rozpočtů na daný rok a k vyúčtování dotací
" Zpracovávání projektových záměrů a žádostí o dotace, koordinace a administrace projektů
" Kontrolní a administrativní činnost
KONTAKT: telefonicky
Náležitosti přihlášky do výběrového řízení: ručně psaný motivační dopis, strukturovaný životopis
Životopis doplňte, prosím, o následující prohlášení:
Prohlašuji, že mě Charita Moravská Třebová seznámila se zpracováním osobních údajů v souvislosti s ucházením se o zaměstnání.
Přihlášky zasílejte do 15. 9. 2025 na adresu: Charita Moravská Třebová, Svitavská 44, 571 01 Moravská Třebová – obálku označte heslem „PERSONÁLNÍ A PROJEKTOVÝ MANAŽER“, nebo scanem na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Vybraní zájemci budou pozváni k přijímacímu pohovoru.
Charita Moravská Třebová si vyhrazuje právo nevybrat žádného zájemce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?