- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost AGP PLUS SERVICE s. r. o. přijme do týmu fyzické ostrahy v Jaroměři kolegy/kolegyně na následující pracovní pozici: vrátný/-á (informátor/-ka) v objektu KIMBERLY-CLARK závod Jaroměř.
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito, možnost zkráceného pracovního úvazku nebo práce na dohodu o provedení práce (DPP). Pracovní doba – denní a noční směny (07:00 – 19:00 hod. a 19:00 – 07:00 hod.) nerovnoměrně rozvržené.
Pozice pouze pro osoby zdravotně znevýhodněné a osoby se zdravotním postižením s max. 2. stupněm invalidity.
Náplň práce: regulace vjezdu/výjezdu vozidel; kontrola a evidence dokladů; kontrola vozidel; přepojování telefonických hovorů; organizace režimu návštěv; obsluha klíčového režimu; obchůzková činnost; přehledová a informační činnost.
Požadavky: samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost; výpis z rejstříku trestů; zdravotní způsobilost a dobrý fyzický stav; příjemné vystupování; výhodou certifikát strážný 68–008-E.
Zaměstnavatel nabízí: zaškolení, zácvik a pokračující výcvik; možnost kariérního růstu – zařazení na pozici vedoucí bezpečnostní směny, vedoucí ostrahy objektu; stravenky, příspěvek na ošatné, příplatek za práci v noci, o sobotách a nedělích, příplatek za práci ve svátek; pravidelné odměny; mzdu ve výši od 14.000,– Kč měsíčně ČISTÉHO za fond pracovní doby bez přesčasové práce; jistotu pravidelného příjmu vypláceného v souladu s právními přepisy; zázemí silné regionální společnosti.
Pro více informací volejte na tel.: zobrazit tel. číslo nebo zašlete životopis na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?