- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: kontrola a řízení toku zakázek, kontrola dodržování termínů, plánování výroby ve svěřeném úseku, vedení malé skupiny výrobních operátorů, přímá spolupráce s výrobou a ostatními odděleními – expedice/kvalita/nákup, komunikace se zákazníky v AJ/NJ – řešení termínů, reklamací, nastavování/správa výrobně dispozičních parametrů, aktivní spolupráce na projektech.
Požadujeme: praxe v obdobné pozici (logistika, výrobní podnik) velkou výhodou, AJ slovem i písmem podmínkou, NJ velkou výhodou, znalost SAP výhodou, znalost metod Lean (štíhlé výroby), práce na PC (MS Office). Výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, proaktivní jednání, časová flexibilita ŘP sk B.
Kontakt možný emailem, telefonicky nebo osobně 6–15h.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.