- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Příbrami, Kontaktní pracoviště Beroun, Oddělení PnP a DOZP. Hlavní náplň činnosti: Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýz této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení. Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.Zajišťování agendy oddělení PnP a DOZP, realizace sociálních šetření pro oddělení PnP a DOZP, ověřování správnosti podaných žádostí o dávky po formální i věcné stránce, spolupráce s OSSZ, MěÚ a dalšími zúčastněnými subjekty, spolupráce při řešení námitek a odvolání, stížností a zpracování podkladů pro samosprávu, zajištění archivace spisové dokumentace; Kvalifikační a další požadavky: Vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona], tj.
vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program. Služebním předpisem Úřadu práce
České republiky č. 7/2017 je tato podmínka upřesněna a je vyžadováno vzdělání odborného zaměření: vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním,vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
nebo vysokoškolské vzdělání získaného studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zákona č.111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů. znalost práce na PC (MS Office) , výborné komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka výhodou, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost, výhodou je znalost práce programů OK nouze, ArsysX a SAP. Pracovní podmínky: platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup od 1. února 2023, pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle však na dobu 3 let. Zaměstnanecké výhody:5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 30. prosince 2022 na e-mailovouadresu e-mail přes nebo písemně na adresu: Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Příbrami, Kontaktní pracoviště Beroun, Okružní 333
266 01 Beroun.Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Kontakt: e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?