- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Příbrami, Kontaktní pracoviště Beroun, Oddělení PnP a DOZP. Hlavní náplň činnosti: Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýz této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení. Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.Zajišťování agendy oddělení PnP a DOZP, realizace sociálních šetření pro oddělení PnP a DOZP, ověřování správnosti podaných žádostí o dávky po formální i věcné stránce, spolupráce s OSSZ, MěÚ a dalšími zúčastněnými subjekty, spolupráce při řešení námitek a odvolání, stížností a zpracování podkladů pro samosprávu, zajištění archivace spisové dokumentace; Kvalifikační a další požadavky: Vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona], tj.
vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program. Služebním předpisem Úřadu práce
České republiky č. 7/2017 je tato podmínka upřesněna a je vyžadováno vzdělání odborného zaměření: vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním,vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
nebo vysokoškolské vzdělání získaného studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zákona č.111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů. znalost práce na PC (MS Office) , výborné komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka výhodou, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost, výhodou je znalost práce programů OK nouze, ArsysX a SAP. Pracovní podmínky: platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup od 1. února 2023, pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle však na dobu 3 let. Zaměstnanecké výhody:5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 30. prosince 2022 na e-mailovouadresu e-mail přes nebo písemně na adresu: Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Příbrami, Kontaktní pracoviště Beroun, Okružní 333
266 01 Beroun.Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Kontakt: e-mailem.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.