- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Příbrami, Kontaktní pracoviště Beroun, Oddělení PnP a DOZP. Hlavní náplň činnosti: Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýz této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení. Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.Zajišťování agendy oddělení PnP a DOZP, realizace sociálních šetření pro oddělení PnP a DOZP, ověřování správnosti podaných žádostí o dávky po formální i věcné stránce, spolupráce s OSSZ, MěÚ a dalšími zúčastněnými subjekty, spolupráce při řešení námitek a odvolání, stížností a zpracování podkladů pro samosprávu, zajištění archivace spisové dokumentace; Kvalifikační a další požadavky: Vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona], tj.
vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program. Služebním předpisem Úřadu práce
České republiky č. 7/2017 je tato podmínka upřesněna a je vyžadováno vzdělání odborného zaměření: vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním,vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
nebo vysokoškolské vzdělání získaného studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zákona č.111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů. znalost práce na PC (MS Office) , výborné komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka výhodou, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost, výhodou je znalost práce programů OK nouze, ArsysX a SAP. Pracovní podmínky: platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup od 1. února 2023, pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle však na dobu 3 let. Zaměstnanecké výhody:5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 30. prosince 2022 na e-mailovouadresu e-mail přes nebo písemně na adresu: Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Příbrami, Kontaktní pracoviště Beroun, Okružní 333
266 01 Beroun.Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Kontakt: e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.