Team Leader plánování materiálu a logistiky – automotive výroba (m/ž)

České Budějovice
85.000 – 100.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Andrea Jiranová, zobrazit tel. číslo

O nás

Máte zkušenosti s plánováním materiálu, komunikací se zahraničními dodavateli a chcete vést tým v moderní výrobní společnosti?
Hledáme Team Leadera plánování materiálu a logistiky, který dokáže propojit strategické plánování s každodenní operativou a pomůže nám rozvíjet efektivní dodavatelský řetězec v automotive prostředí.

Náplň práce:

  • Vedení týmu plánovačů materiálu a zodpovědnost za plynulý tok materiálu do výroby

  • Nastavování, řízení a optimalizace procesů v oblasti plánování, zásobování a logistiky

  • Každodenní komunikace se zahraničními dodavateli a dopravci, koordinace termínů a priorit

  • Spolupráce s výrobou, nákupem, kvalitou a dalšími odděleními

  • Práce s ERP systémem, vyhodnocování dat a příprava přehledů a reportů

  • Podílení se na nových projektech v oblasti dodavatelského řetězce a interní logistiky

  • Aktivní přístup k zvyšování efektivity a snižování nákladů

Co od Vás očekáváme:

  • Máte praxi alespoň 5 let v oblasti plánování materiálu, logistiky nebo supply chainu, ideálně v automotive výrobě

  • Umíte plynně komunikovat v angličtině – denní kontakt se zahraničními partnery je samozřejmostí

  • Máte zkušenost s vedením týmu a nastavováním nových procesů

  • Dokážete pracovat s daty, vidíte souvislosti a hledáte efektivní řešení

  • Znáte práci s ERP systémy (např. SAP, Oracle, QAD apod.)

  • Jste zodpovědní, systematičtí a umíte si stanovit priority

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Možnost nastavovat a zlepšovat procesy v moderní výrobní společnosti

  • Účast na nových projektech v rámci rozvoje logistiky a plánování

  • Prostor pro vlastní nápady, inovace a optimalizaci pracovních postupů

  • Aktivní využívání angličtiny a spolupráci s mezinárodními týmy

  • Odpovídající finanční ohodnocení,

  • Zázemí stabilní společnosti a možnost profesního růstu

  • Zaměstnanecké benefity

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování

Sídlo firmy

Orienta Czech s.r.o.
Vodičkova 1277/19
110 00 Praha

IČO: 05224454
Datová schránka: da6x6xr
Další informace:
GPS: 50.080486,14.423715,
S-JTSK: -742741.39 -1043806.38, RUIAN: 25977750

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.