Vedoucí oddělení rozpočtu odboru ekonomického

Žižkov, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu určitou 1. 2. 2024 — 31. 1. 2027

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí městské části vyhlašuje dne 9. 2. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

vedoucí/vedoucího oddělení rozpočtu odboru ekonomického

 
na dobu určitou (zástup za MD, RD), s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení ve výši 6 691,--Kč dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 23 000,-- Kč. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

-          splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)

Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání, středoškolské vzdělání ekonomického směru s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017,

požadovaná praxe: 

praxe na úseku rozpočtu ve veřejné správě vítána, není podmínkou, absolventy VŠ i bez praxe rádi zaučíme,

požadované znalosti: znalost zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a znalost zákona o hlavním městě Praze vítána,

další dovednosti, schopnosti: velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), analytické schopnosti, komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost učit se novým věcem.

Hlavní náplň práce
-       koordinuje práce oddělení rozpočtu,

-       sestavuje rozpočet a střednědobý výhled rozpočtu MČ Praha 3 včetně rozpisu rozpočtu,

-       kontroluje plnění rozpočtu MČ Praha 3,

-       podílí se na zpracování komplexních čtvrtletních, pololetních a ročních ekonomických rozborů,

-       sleduje přidělené dotace a jejich čerpání v oblasti běžných a kapitálových výdajů,

-       podílí se na tvorbě finančního vypořádání dle pravidel stanovených Magistrátem hl. m. Prahy.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební notebook a mobilní telefon.
 
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

-           splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí oddělení rozpočtu“

Nabídky zasílejte nejpozději do 27. 2. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

 

e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Mgr. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
Lesostavby Třeboň a.s. | Lesostavby Třeboň a.s. | Třeboň Třeboň
  • 32 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. listopadu
NOVÝ DOMOV, stavební bytové družstvo | NOVÝ DOMOV, stavební bytové… | Brno Brno
  • 32 000 – 33 450 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. dubna
Stavební bytové družstvo Mladá Boleslav | Stavební bytové družstvo… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Krajská hygienická stanice Plzeňského kraje se sídlem v Plzni | Krajská hygienická stanice… | Plzeň Plzeň
  • 27 650 – 40 740 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. března
Katastrální úřad pro Pardubický kraj | Katastrální úřad pro… | Pardubice Pardubice
  • od 26 600 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. ledna
KBS Security s.r.o. | KBS Security s.r.o. | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. března
EnergyInstall s.r.o. | EnergyInstall s.r.o. | Německo Německo
  • 3 000 – 5 000 €
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 8. března
Yokohama TWS Czech Republic a.s. | Yokohama TWS Czech Republic a… | Otrokovice Otrokovice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. března
Tomáš Vaníček | Tomáš Vaníček | Bechyně Bechyně
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. března
KV2 Audio International spol. s r.o. | KV2 Audio International spol.… | Milevsko Milevsko
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. března
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Jihlava Jihlava
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. března
Gondella CZ s.r.o. | Gondella CZ s.r.o. | Říkov Říkov
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. března
Jednota, spotřební družstvo v Mikulově | Jednota, spotřební družstvo v… | Pohořelice, Brno-venkov Pohořelice, Brno-venkov
  • 26 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. února
Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje | Správa a údržba silnic… | Rosice, Brno-venkov Rosice, Brno-venkov
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 8. března
Adam Haluška | Adam Haluška | Petřvald, Karviná Petřvald, Karviná
  • 32 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. března
Yokohama TWS Czech Republic a.s. | Yokohama TWS Czech Republic a… | Otrokovice Otrokovice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. března
APB - PLZEŇ a.s. | APB - PLZEŇ a.s. | Plzeň Plzeň
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. března
Kolok, s.r.o. | Kolok, s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. března
Yokohama TWS Czech Republic a.s. | Yokohama TWS Czech Republic a… | Otrokovice Otrokovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. března
APB - PLZEŇ a.s. | APB - PLZEŇ a.s. | Plzeň Plzeň
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. března
APB - PLZEŇ a.s. | APB - PLZEŇ a.s. | Plzeň Plzeň
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. března
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace | Knihovna města Ostravy,… | Ostrava Ostrava
  • 25 080 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JOBSTART s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Partners Financial Services, a.s., eDO finance, a.s., Raiffeisenbank a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Broker Investment, s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Twisto payments a.s., HVLD Management s.r.o., Policejní prezidium České republiky, Etimos Human s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., NADĚJE, JISTU recruitment s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Louda Auto a.s., Česká pošta, s.p., Zrno zrnko s.r.o., Vaše domy, s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Jitka Poláková, 21 Consult Group s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Aisa International, s.r.o., RIXO a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Meteor Motor Tech CR, s.r.o., EKOSPOL a.s., Městská část Praha 3, Ubbe s. r. o., ProfesKontakt, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., I.E.T. Reality, s.r.o., Jan Turek, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Metodik / Metodička, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Konzultant / konzultantka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Ekolog / Ekoložka, Pracovník / pracovnice ostrahy, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Právník / Právnička, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Smíchov, Praha, Nusle, Praha, Nové Město, Praha, Karlín, Praha, Holešovice, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Stodůlky, Praha, Celá ČR, Libeň, Praha, Radlice, Praha, Strašnice, Praha, Řeporyje, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Hlubočepy, Praha, Žižkov, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Záběhlice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto na dobu určitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT