Vedoucí oddělení účetnictví a výkaznictví na odboru ekonomickém

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Olomouc
Firma Olomoucký kraj
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Management, Finanční manažer / manažerka
Hrubá mzda 24.770 – 36.470 Kč

Co od Vás očekáváme:

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve.
Charakteristika vykonávané práce: koordinace účetní uzávěrky včetně analytických a metodických prací spojených s konsolidací, komplexní vedení účetních knih účetní jednotky, zpracovávání a odesílání finančních a účetních výkazů a výkazů Pomocného analytického přehledu do Centrálního systému účetních informací státu.

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VŠ
  • obor vzdělání: ekonomika výhodou
  • znalosti oboru: zákon o účetnictví a prováděcí vyhlášky, České účetní standardy, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích, vedení podvojného účetnictví ve vazbě na rozpočet územních rozpočtů a rozpočtovou skladbu
  • zvláštní odborná způsobilost není požadována
  • zkušenost v řízení kolektivu minimálně 2 roky výhodou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou

Další požadované dovednosti:

  • uživatelská znalost PC (MS Office)
  • samostatnost
  • komunikativnost
  • smysl pro týmovou práci
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení účetnictví a výkaznictví na Odboru ekonomickém Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje Personální útvar Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 4. 2. 2022 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí odboru: Mgr. Olga Fidrová, MBA telefon: zobrazit tel. číslo , email: Odpovědět na inzerát. Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt). Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na: https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B4CUJOT-0
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Olomouc
  • Old House Capital, a.s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na ubytování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 25. dubna
  • Olomouc
  • Moravské potravinářské strojírny, a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 24. dubna
  • Olomouc
  • TEPLOTECHNA PRŮMYSLOVÉ PECE, s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 23. dubna
  • Olomouc
  • Martin Podmol
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na vzdělávání
  • ...
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Olomouc
  • Waldorfská základní škola a mateřská…
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 22. dubna
  • Olomouc
  • Střední škola polygrafická, Olomouc,…
  • 26 600 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. dubna
  • Olomouc
  • BEA centrum Olomouc s.r.o.
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. dubna
  • Olomouc
  • Smart stavby s.r.o.
  • od 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. března
  • Olomouc
  • TESCO SW a.s.
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
  • Olomouc
  • Správa silnic Olomouckého kraje,…
  • 24 100 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
  • Olomouc
  • EnerEdge Inernational Consulting s.r.o.
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 30. ledna
  • Lutín
  • MB TOOL s.r.o.
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. března
  • Krč, Praha
  • Akademie řemesel Praha - Střední škola…
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 27. července
  • Vsetín
  • MATEX pon, s.r.o.
  • 16 200 – 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
  • Nový Hrozenkov
  • Radek Dvořák
  • 18 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
  • Praha
  • Vondrák-auto s.r.o.
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Proveon, a.s., SMS finance, a.s., SANITINO s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., NEW YORKER CZ, s.r.o., Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace, SAFE LOGIC s.r.o., Old House Capital, a.s., Viktor Sedláček, SULCO Automotive Group, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Moravské potravinářské strojírny, a.s., AULO MJCZ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., JANEMI s.r.o., Ollies dorty s.r.o., EVROPA realitní kancelář, TEPLOTECHNA PRŮMYSLOVÉ PECE, s.r.o., CLR OPTIK s.r.o., Martin Podmol, Lidl Česká republika s.r.o., Vitacall s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Waldorfská základní škola a mateřská škola Olomouc s.r.o., Vojenská nemocnice Olomouc, ETCIMEX s.r.o., HalfPrice, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53, DALTEK GROUP a.s., Sollus s.r.o., Statutární město Olomouc, Olomoucký kraj, Chropyňská strojírna, a.s., BEA centrum Olomouc s.r.o., ELMO - SA spol. s r. o., Smart stavby s.r.o., GHC regio s.r.o., TESCO SW a.s., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, LEBY STAGE s.r.o., APION s.r.o., Loffee s.r.o., Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace, OPENWINE s.r.o., Moravská střední škola s.r.o., Health communication s.r.o., Karel Prejza, EnerEdge Inernational Consulting s.r.o., JR stavby CZ, s.r.o., WELLTAX, s.r.o., ELPREMONT elektromontáže s.r.o., MB TOOL s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Pracovník / pracovnice ve službách, Masér / Masérka, Sociální pracovník / pracovnice, Terapeut / Terapeutka, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Finanční manažer / manažerka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Projektový / projektová manažerka, Personální manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Technik / technička ve strojírenství, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Celá ČR, Povel, Olomouc, Bystrovany, Vsisko, Velký Týnec, Velký Týnec, Velká Bystřice, Lutín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Rekvalifikační kurzy v kostce

Rekvalifikační kurzy v kostce

Pokud cítíte potřebu změnit zaměstnání a chcete začít od začátku, nebo naopak prohloubit svou odbornou způsobilost, právě pro vás jsou vhodné rekvalifikační kurzy. Vysvětlíme si, kdo se může na rekvalifikační kurz přihlásit, jak dlouho trvá, kdo jej zaplatí. Nechybí přehled nejžádanějších rekvalifikačních kurzů.

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

Hrubá vs. čistá mzda a výpočet čisté mzdy

Hrubá vs. čistá mzda a výpočet čisté mzdy

Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Na stávající pozici jste již několik let a cítíte, že potřebujete změnu. Ať již povýšení, změnu pracovní pozice nebo dokonce změnu oboru? Podívejte se s námi na to, jaké máte možnosti a jak si o změnu říci, aby vám nadřízený vyšel maximálně vstříc.

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.

AJ angličtina Bor den ekonom email formulář francouzština HR IT kancelář kraj Lom měsíc místo Most náležitosti náplň práce narození NDA němčina Office Olomouc OZP plat povolení požadavky práce pracovní pracovník praxe reference rozpočet řízení samostatnost sklad SOU technik telefon účetní uchazeč uchazeči ukončení úřad uživatelská znalost vedení vedoucí výpočet vzdělání znalost znalosti žádost člen dané dar dohody dokument dovednost ekonomika finanční jazyk jazykové znalosti kolektiv kontakt koordinace kov lhůty materiál náležitost náplň název obor odbor odborná oddělení organizace osobní PC personální pomoc PR právní program předpis rok schopnost standard systém termín tým účetní standardy účetnictví uživatel výběr výběrové řízení zkušenost způsobilost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena