Volné místo ve firmě Městská část Praha 3

Vedoucí oddělení rozpočtu odboru ekonomického

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Havlíčkovo náměstí 700/9, Žižkov, Praha, 130 00
Firma Městská část Praha 3
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Státní správa a samospráva, Ekonom / Ekonomka, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Pokročilý B2)
Délka prac. poměru na dobu určitou 1. 2. 2024 — 31. 1. 2027

O nás

Městská část Praha 3

Zabýváme se výkonem přenesené působnosti státní správy a samosprávy ve Strašnicích, Vysočanech, na Vinohradech a Žižkově. Máme na starosti provoz elektronické úřední desky. Také pořádáme kulturní a společenské akce.

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Městská část Praha 3

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí městské části vyhlašuje dne 4. 1. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

vedoucí/vedoucího oddělení rozpočtu odboru ekonomického

 
na dobu určitou (zástup za MD, RD), s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení ve výši 6 691,--Kč dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 23 000,-- Kč. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

-          splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)

Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání, středoškolské vzdělání ekonomického směru s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017,

požadovaná praxe: praxe na úseku rozpočtu ve veřejné správě vítána, není podmínkou,

požadované znalosti: znalost zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a znalost zákona o hlavním městě Praze vítána,

další dovednosti, schopnosti: velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), analytické schopnosti, komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost učit se novým věcem.

Hlavní náplň práce
-       koordinuje práce oddělení rozpočtu,

-       sestavuje rozpočet a střednědobý výhled rozpočtu MČ Praha 3 včetně rozpisu rozpočtu,

-       kontroluje plnění rozpočtu MČ Praha 3,

-       podílí se na zpracování komplexních čtvrtletních, pololetních a ročních ekonomických rozborů,

-       sleduje přidělené dotace a jejich čerpání v oblasti běžných a kapitálových výdajů,

-       podílí se na tvorbě finančního vypořádání dle pravidel stanovených Magistrátem hl. m. Prahy.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební notebook a mobilní telefon.
 
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

-           splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí oddělení rozpočtu“

Nabídky zasílejte nejpozději do 24. 1. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

 

e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Mgr. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays Sickdays
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif Příspěvek na mobilní tarif
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Staré Město, Praha
  • Národní divadlo
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají

CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • Střední odborná škola Jarov
  • 32 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 25. dubna
  • Kamýk, Praha
  • Správa uprchlických zařízení…
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 24. dubna
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 24. dubna
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
  • Plzeň
  • AGENTURA N.59 s.r.o.
  • 26 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na dovolenou
Zveřejněno: 1. února
  • Benešov
  • D.S.M. Praha s.r.o.
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • ...
Zveřejněno: 1. února
  • Praha
  • Trenkwalder a.s.
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
Zveřejněno: 1. února
  • České Velenice
  • Trenkwalder a.s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • ...
Zveřejněno: 1. února
  • Dejvice, Praha
  • Základní škola a Mateřská škola, Praha…
  • 19 000 – 24 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na vzdělávání
  • ...
Zveřejněno: 4. ledna
  • Praha
  • Easy Work Agency s.r.o.
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Slevy na firemní zboží
Zveřejněno: 1. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Národní divadlo, Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., ManpowerGroup s.r.o., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., CALPRA s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Probační a mediační služba, Česká spořitelna, a.s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., EVROPA realitní kancelář, JISTU recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., Městská část Praha 8, Mateřská škola, Praha 4, Jílovská 75, 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., ProfesKontakt, s.r.o., Hotel Prokop Square, ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Střední odborná škola Jarov, Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., Městská část Praha 3, EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Věra Pietrasová, Ušetřeno.cz s.r.o., Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Delirest services s.r.o., Generální finanční ředitelství, Martin Schneider, Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., Ústav pro studium totalitních režimů, ENERGON Consulting a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Fakturant / Fakturantka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Mistr / Mistrová, Odhadce / Odhadkyně, Projektant / Projektantka, Realitní makléř / makléřka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební technik / technička, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vzdělávací specialista / specialistka, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Elektrikář / Elektrikářka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 1 - Staré Město, Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Michle, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Karlín, Praha 10 - Vršovice, Praha 4 - Krč, Praha 10 - Záběhlice, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 7 - Troja, Praha 4 - Kamýk, Praha 10 - Uhříněves, Praha 9 - Hrdlořezy, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Celá ČR, Vysočany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Růžové prohlášení, jak správně zpracovat daně

Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?

Co vědět o kvalifikační dohodě než ji podepíšete?

Co vědět o kvalifikační dohodě než ji podepíšete?

Zaměstnavatel za vás zaplatí drahé školení, ale na druhou stranu po vás chce podepsat kvalifikační dohodu, kterou se zaměstnavateli upíšete na několik let. Než podepíšete, zjistěte, za jakých podmínek se kvalifikační dohoda uzavírá, co všechno musí obsahovat a jaké z ní pro vás plynou závazky a případné pokuty.

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesty jsou příjemným zpestřením, při kterém nejen poznáte novou zemi, ale i si můžete hezky přivydělat. Prozradíme vám, jaké jsou zahraniční cestovní náhrady.

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

AJ auto benefit Bor Česká pošta český činnost ČR den doba dokumenty domov dopis ekonom elektro email e-mail evidence hlavní HR IT Jemnice Luže měsíc místa místo mobil možnost nabídky náležitosti náplň práce narození obsah oznámení OZP paušál penzijní připojištění plat plnění pojištění postup pošta pošty povolení požadavky práce pracovní Praha právo praxe průvodní dopis příplatek připojištění příspěvek rozpočet řízení sick day služební SOU spoření stravenkový paušál telefon uchazeč vedení vedoucí výkon vyšší vzdělání zákoník zákoník práce zaměstnanců zaměstnání znalost znalosti životní pojištění životopis daný díl dohodou dokument dovednost dovolené finanční informace jazyk komunikační kontakt kov list městská městské mobilní na dobu na dobu určitou náležitost náplň nařízení oblast oblasti odbor odborný oddělení osobní Ostatní PC penzijní personální poměr požadované vzdělání PR právní prohlášení průvodní předpoklad případ příslušník přiznání roční schopnost schopnosti síla stav tajemnice údaj výběr výběrové řízení výdaj výše způsobilost životní

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena