Volné místo ve firmě Městská část Praha 3

Referent/referentka oddělení rozpočtu odboru ekonomického

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Žižkov, Praha
Firma Městská část Praha 3
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Státní správa a samospráva, Referent / Referentka
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Hrubá mzda 25.000 – 45.000 Kč

O nás

Městská část Praha 3

Zabýváme se výkonem přenesené působnosti státní správy a samosprávy ve Strašnicích, Vysočanech, na Vinohradech a Žižkově. Máme na starosti provoz elektronické úřední desky. Také pořádáme kulturní a společenské akce.

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Městská část Praha 3

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemníkem Úřadu městské části vyhlašuje dne 22. 3. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/referentka oddělení rozpočtu odboru ekonomického

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 5 000,-- Kč do 21 000,-- Kč. Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku

- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

Další požadavky:

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání, středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017,

požadovaná praxe: praxe na úseku rozpočtu ve veřejné správě vítána, není podmínkou,

požadované znalosti: znalost zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a znalost zákona o hlavním městě Praze vítána,

další dovednosti, schopnosti: velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), analytické schopnosti, komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost učit se novým věcem.

Hlavní náplň práce:
- podílí se na sestavování rozpočtu MČ Praha 3 včetně rozpisu rozpočtu,

- kontroluje plnění rozpočtu MČ Praha 3,

- podílí se na zpracování komplexních čtvrtletních, pololetních a ročních ekonomických rozborů,

- sleduje přidělené dotace a jejich čerpání v oblasti běžných a kapitálových výdajů,

- podílí se na tvorbě finančního vypořádání dle pravidel stanovených Magistrátem hl. m. Prahy.

Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (150,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození,

- státní příslušnost,

- místo trvalého pobytu,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent oddělení rozpočtu“

Nabídky zasílejte nejpozději do 12. 4. 2023. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Ing. Bc. Rudolf Zahradník

tajemník Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Práce z domova Práce z domova
  • Sickdays Sickdays
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění Příspěvek na spoření / pojištění
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • Střední odborná škola Jarov
  • 32 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 25. dubna
  • Kamýk, Praha
  • Správa uprchlických zařízení…
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 24. dubna
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 24. dubna
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
  • Pozdeň
  • Jaroslav Paur
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 19. dubna
  • Hrušová
  • DUPA system s.r.o.
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 19. dubna
  • Rozdrojovice
  • Hotel ATLANTIS, a.s.
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Kariérní růst
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 19. dubna
  • Rumburk
  • METALURGIE Rumburk s.r.o.
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
  • Karlín, Praha
  • Moore Czech Republic s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 19. dubna
  • Horní Počernice, Praha
  • Seznam.cz, a.s.
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Zaměstnanecké akcie
  • Kafetérie
  • Zvýhodněné půjčky
  • Zálohy ze mzdy
  • ...
Zveřejněno: 19. dubna
  • Staré Město, Praha
  • Středočeská centrála cestovního ruchu,…
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 19. dubna
  • Praha
  • DEREZA, společnost s ručením omezeným
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Slevy na firemní zboží
Zveřejněno: 19. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., CALPRA s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Probační a mediační služba, Česká spořitelna, a.s., Národní divadlo, Ředitelství silnic a dálnic s. p., EVROPA realitní kancelář, JISTU recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., Městská část Praha 8, Mateřská škola, Praha 4, Jílovská 75, 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., ProfesKontakt, s.r.o., Hotel Prokop Square, ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Střední odborná škola Jarov, Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., Městská část Praha 3, EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Věra Pietrasová, Ušetřeno.cz s.r.o., Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Delirest services s.r.o., Generální finanční ředitelství, Martin Schneider, Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., Ústav pro studium totalitních režimů, ENERGON Consulting a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Fakturant / Fakturantka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Návrhář / návrhářka procesů, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Mistr / Mistrová, Odhadce / Odhadkyně, Projektant / Projektantka, Realitní makléř / makléřka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební technik / technička, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vzdělávací specialista / specialistka, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Elektrikář / Elektrikářka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Michle, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Karlín, Praha 10 - Vršovice, Praha 4 - Krč, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Záběhlice, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 8 - Libeň, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 7 - Troja, Praha 4 - Kamýk, Praha 10 - Uhříněves, Praha 9 - Hrdlořezy, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Celá ČR, Vysočany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Poradíme vám, co dělat, když zaměstnavatel neplatí mzdu a co dělat, když zaměstnavatel neplatí sociální a zdravotní pojištění. Nevyplacená nemocenská? I s tím vám poradíme. Dozvíte se také, jak správně podat stížnost na zaměstnavatele.

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.

Přehledně: vše o brigádě nebo práci v důchodu

Přehledně: vše o brigádě nebo práci v důchodu

Ke svému starobnímu důchodu můžete pracovat na plný úvazek i na brigádě. Na co všechno máte nárok, si ukážeme v tomto článku. Připojíme i informace pro ty, kteří mají nárok na invalidní důchod. Po roce práce máte nárok na přepočítání a zvýšení svého starobního důchodu - ukážeme vám, jak na to.

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝

Zjistěte, zda máte nárok na otcovskou dovolenou

Zjistěte, zda máte nárok na otcovskou dovolenou

Aby tatínkové mohli pomoci po narození miminka s jeho péčí, mají nárok na 14 kalendářních dnů placeného volna, otcovské dovolené. Povíme si, co to je otcovská dovolená, kdo má nárok na otcovskou dovolenou, v jaké výši a kdy se vyplácí.

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.

AJ auto benefit Bor Česká pošta český činnost ČR den doba dokumenty domov dopis ekonom elektro email evidence hlavní HR IT Luže měsíc místa místo možnost nabídky náležitosti náplň práce narození obsah oznámení OZP penzijní připojištění plat plnění pojištění postup pošta pošty povolení požadavky práce pracovní Praha právo praxe průvodní dopis příplatek připojištění příspěvek řízení sick day SOU spoření tajemník telefon uchazeč výkon vyšší vzdělání zákoník zákoník práce zaměstnanců zaměstnání znalost znalosti životní pojištění životopis daný díl dohodou dokument dovednost dovolené finanční informace jazyk komunikační kontakt kov list městská městské náležitost náplň nařízení oblast oblasti odbor odborný oddělení osobní Ostatní PC penzijní personální poměr požadované vzdělání PR právní prohlášení průvodní případ příslušník přiznání restaurant roční schopnost schopnosti síla stav údaj výběr výběrové řízení výdaj způsobilost životní

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena