Vedoucí oddělení účetnictví a výkaznictví na odboru ekonomickém

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Olomouc
Firma Olomoucký kraj
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Účetní
Hrubá mzda 24.770 – 36.470 Kč

Co od Vás očekáváme:

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve.
Charakteristika vykonávané práce: koordinace účetní uzávěrky včetně analytických a metodických prací spojených s konsolidací, komplexní vedení účetních knih účetní jednotky, zpracovávání a odesílání finančních a účetních výkazů a výkazů Pomocného analytického přehledu do Centrálního systému účetních informací státu

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VŠ
  • obor vzdělání: ekonomika výhodou
  • znalosti oboru: zákon o účetnictví a prováděcí vyhlášky, České účetní standardy, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích, vedení podvojného účetnictví ve vazbě na rozpočet územních rozpočtů a rozpočtovou skladbu
  • zkušenost v řízení kolektivu: minimálně 2 roky výhodou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou

Další požadované dovednosti:

  • uživatelská znalost PC (MS Office)
  • samostatnost
  • komunikativnost
  • smysl pro týmovou práci
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na pozici vedoucí oddělení účetnictví a výkaznictví na Odboru ekonomickém Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje, Personální útvar, Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 7. 1. 2022 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí odboru: Mgr. Olga Fidrová, MBA
telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes odpovědní formulář

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Čestné prohlášení dle ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.olkraj.cz – volná pracovní místa na KÚOK – přihláška do výběrového řízení – formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet. O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Olomouc
  • Old House Capital, a.s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na ubytování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 25. dubna
  • Olomouc
  • Moravské potravinářské strojírny, a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 24. dubna
  • Olomouc
  • Martin Podmol
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na vzdělávání
  • ...
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Olomouc
  • Waldorfská základní škola a mateřská…
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 22. dubna
  • Olomouc
  • Střední škola polygrafická, Olomouc,…
  • 26 600 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. dubna
  • Olomouc
  • BEA centrum Olomouc s.r.o.
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. dubna
  • Olomouc
  • TESCO SW a.s.
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
  • Olomouc
  • Správa silnic Olomouckého kraje,…
  • 24 100 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
  • Olomouc
  • EnerEdge Inernational Consulting s.r.o.
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 30. ledna
  • Lutín
  • MB TOOL s.r.o.
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. března
  • Krč, Praha
  • Akademie řemesel Praha - Střední škola…
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 27. července
  • Český Krumlov
  • PCO - hlídací služba, s.r.o.
  • od 19 200 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Vyšší Brod
  • MAGNUS packaging, k.s.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Český Krumlov
  • UNIWORKS CB s.r.o.
  • 17 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Rybnice
  • BEST, a.s.
  • 20 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Vejprnice
  • Gamma Apollo s.r.o.
  • 18 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Mrtník
  • STŘECHY PAŠEK s.r.o.
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Chotíkov
  • RPproreal s.r.o.
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Most
  • 2. mateřská škola, Most, příspěvková…
  • od 24 100 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Chrudim
  • Vodní zdroje Ekomonitor spol. s r.o.
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Prachovice
  • Mateřská škola, Prachovice, Školní č…
  • 25 040 – 36 130 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Týn nad Vltavou
  • Jihočeská strojírenská s.r.o.
  • od 19 700 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • České Budějovice
  • INFOCENTR SERVIS družstvo
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
  • Borovany, České Budějovice
  • LASSELSBERGER, s.r.o.
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Proveon, a.s., SANITINO s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., NEW YORKER CZ, s.r.o., SMS finance, a.s., SAFE LOGIC s.r.o., Old House Capital, a.s., Viktor Sedláček, Jobs Contact Personal, s.r.o., Moravské potravinářské strojírny, a.s., Česká spořitelna, a.s., JANEMI s.r.o., Ollies dorty s.r.o., EVROPA realitní kancelář, CLR OPTIK s.r.o., Martin Podmol, Vitacall s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Waldorfská základní škola a mateřská škola Olomouc s.r.o., Vojenská nemocnice Olomouc, ETCIMEX s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53, DALTEK GROUP a.s., Sollus s.r.o., Statutární město Olomouc, Olomoucký kraj, Chropyňská strojírna, a.s., BEA centrum Olomouc s.r.o., ELMO - SA spol. s r. o., GHC regio s.r.o., TESCO SW a.s., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, LEBY STAGE s.r.o., APION s.r.o., Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace, Health communication s.r.o., EnerEdge Inernational Consulting s.r.o., JR stavby CZ, s.r.o., WELLTAX, s.r.o., ELPREMONT elektromontáže s.r.o., MB TOOL s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Finanční manažer / manažerka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Pedagogický asistent / asistentka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Celá ČR, Povel, Olomouc, Bystrovany, Vsisko, Velký Týnec, Velká Bystřice, Lutín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Poradíme vám, co dělat, když zaměstnavatel neplatí mzdu a co dělat, když zaměstnavatel neplatí sociální a zdravotní pojištění. Nevyplacená nemocenská? I s tím vám poradíme. Dozvíte se také, jak správně podat stížnost na zaměstnavatele.

Jak napsat životopis - online vzor

Jak napsat životopis - online vzor

Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

AJ angličtina Bor činnost den domov ekonom email evidence formulář francouzština HR IT kancelář kraj Lom měsíc místa místo Most náležitosti náplň práce narození NDA němčina Office Olomouc OZP plat povolení požadavky práce pracovní pracovní místa pracovník praxe reference rozpočet řízení samostatnost sklad SOU technik telefon účetní uchazeč uchazeči ukončení úřad uživatelská znalost vedení vedoucí výpočet vyšší vzdělání zaměstnání znalost znalosti žádost člen dané daný dar dohody dokument dovednost ekonomika finanční informace jazyk jazykové znalosti kolektiv kontakt koordinace kov lhůty materiál náležitost náplň název obor odbor odborný oddělení organizace osobní PC personální pomoc PR právní program prohlášení předpis příslušník rok schopnost standard systém termín tým účetní standardy účetnictví údaj uživatel volná pracovní místa výběr výběrové řízení vztah zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena