- Plný úvazek
Jaká bude náplň Vaší práce?
- Řízení centrálních administrativních služeb
- Vedení týmu 4 asistentek
- Budete mít na starosti objednávky, fakturace a nákup zboží
- Zajišťování služebních cest
- Organizace schůzek a kalendářů
- Zajišťovat eventy (catering, rezervace místností, program atd.)
- Správa recepce
Jak si představujeme budoucího kolegu?
- SŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozice
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni B2
- Pokročilá znalost MS Excel
- Zkušenost s vedením týmu
- Organizační a komunikační dovednosti
Co vše za to od nás dostanete?
- Zajímavé finanční ohodnocení 50 000 Kč (dle zkušeností)
- 25 dní dovolené – chceme, aby naši zaměstnanci byli náležitě odpočatí
- Dotované stravování v areálu společnosti – nenecháme Vás o hladu
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Možnost profesního růstu v perspektivním oboru
- Příjemná dojezdová vzdálenost od Prahy – za 20 minut jste u nás
KONTAKTUJTE NÁS
Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj životopis. V případě dotazů nás kontaktujte na telefónním čísle zobrazit tel. číslo . Těšíme se na Vás! Tým ProJob.