Bankéř / Junior Manager - Partners Brno

Brno
30.000 – 60.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Partners Financial Services, a.s.

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU

Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability. Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis. V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.

Chceš práci ve stabilním finančně-obchodním sektoru ve společnosti, která stále roste?
Chceš být odborníkem na finance, který je schopný i v obchodních dovednostech a rád bys kariérně rostl až na manažera pobočky? Chceš mít zajímavý fixní příjem a k tomu bonusy a prémie? Vidíš smysl v tom, že budeš pomáhat lidem? Chceš nám pomoci změnit finanční služby?

Potom na pozici Bankéř / Junior Manager hledáme právě tebe.

Největší finančně poradenská společnost Partners hledá do své kanceláře v Brně Medlánkách novou posilu do svého týmu. Dlouhodobě pomáháme s penězi více než 600 tisícům klientům. Mnoho z nich potřebuje spolehlivou a nezávislou odbornou radu ohledně svých financí, a my nemáme kapacitu všechny obsloužit. Proto přijímáme další kolegy, kteří budou chtít růst s námi.

Proč právě teď, proč právě my

  • Zatímco jiní propouští, my rozšiřujeme tým. Poptávka po naší službě v krizích významně roste.
  • Umíme naučit finance, obchod a manažerské dovednosti i osobnosti ze zcela jiných oborů. Naučili jsme to tisíce lidí!
  • Máme mnoho klientů, kterým chceme nyní pomoci a potřebujeme na to další parťáky.
  • Kariéra u nás znamená kariérní růst a stabilní fixní příjem + významné bonusy a prémie.
  • K ruce budeš mít asistentku a služební automobil.

Co tě v práci čeká

  • Budeš nezávisle a objektivně radit s financemi našim klientům v BRNĚ a okolí
  • Učit se manažerským dovednostem jak pracovat s lidmi a pak je i vést
  • Unikátní a rychle se rozvíjející projekt
  • Naučíš se rozumět obchodu, bankovnictví, investicím, pojištění i úvěrům tak, abys klientům pomáhal bohatnout
  • Stejně tak získáš znalosti a praxi jak efektivně vést menší i větší tým lidí
  • Základní fixní mzda + bonusy a prémie. Obvyklá mzda je po zapracování 30.000,- až 60.000,- Kč měsíčně podle znalostí a dovedností
  • Škála zaměstnaneckých benefitů (služební automobil, asistentka, atd.)
  • Hlavní pracovní poměr s flexibilním nastavením pracovní doby
  • Možný pracovní poměr i na zkrácený úvazek
  • Nutnost neustále se učit nové věci ve financích, managementu a zároveň růst i osobnostně
  • Moderní pracovní prostředí
  • Veselý a pracovitý kolektiv, který si vychází vstříc a pomáháme si

 

 

 

Co očekáváme na oplátku

  • Máš dokončené minimálně SŠ/SOU vzdělání s maturitou a čistý rejstřík
  • Dělá ti radost pracovat s lidmi a pomáhat jim
  • Rád získáš manažerské dovednosti pro vedení týmu lidí
  • Jsi bojovník, který se nevzdává při prvním neúspěchu
  • Nedělá ti problém pracovat na počítači, rychle zvládneš nové programy na správu financí
  • Jsi pozitivní a pracovitý člověk, pro kterého je práce důležitá

Zaujali jsme tě? Ozvi se nám, rádi si přečteme tvůj životopis.

Těšíme se na setkání!

Benefity

  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy

Sídlo firmy

Partners Financial Services, a.s.
Türkova 2319/5b
149 00 Praha

IČO: 27699781
Datová schránka: xp8fkpf
Další informace:
GPS: 50.036957,14.49285,
S-JTSK: -738485.77 -1049277.37, RUIAN: 26136571

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.