Junior Office Manager/Junior obchodník 💼Pobočka Partners Banky Brno - Svratecká

Brno
35.000 – 70.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Partners Financial Services, a.s.

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU

Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability. Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis. V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.

Připojte se k první české poradenské bance, která mění svět financí.

Hledáme pečlivé a spolehlivé kolegy a kolegyně do naší zavedené pobočky v Brně.

Co u Vás oceníme:

• Máte komunikační dovednosti a týmová spolupráce Vám není cizí
• Zodpovědný přístup a důraz na přesnost při práci s dokumenty
• Jednoduše zvládáte práci na počítači (MS Office) – a těšíte se na moderní interní systémy
• Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Čistý trestní rejstřík je samozřejmostí

Co bude náplní Vaší práce:

• Administrativní podpora bankovních poradců a obchodního týmu
• Zpracování a evidence smluv a dalších dokumentů
• Práce v interních systémech a databázích
• Komunikace s klienty a partnery – převážně osobně nebo telefonicky
• Podpora při organizaci schůzek a běžném chodu pobočky
• A také různé ad hoc úkoly, které se zrovna objeví

Co od nás můžete čekat:

• Fixní odměnu podle počtu odpracovaných směn a Vaší znalosti oboru
• Nadstandardní provizní bonusy za dobře odvedenou práci (35.000 - 70.000 Kč)
• Přátelské a dynamické prostředí, kde se cení vlastní nápady
• Možnost částečné práce z domova
• Přístup k finančnímu a manažerskému vzdělávání
 

Zaujala Vás tato příležitost?

Pošlete nám svůj životopis – budeme se těšit, až se poznáme.

📍 Kde nás najdete:  Svratecká 1247/4, Komín, 624 00 Brno
 Kdy můžete nastoupit: Ihned nebo dle dohody
🕒 Typ úvazku: HPP / IČO / plný

Zaujala Vás tato příležitost? Skvěle!

Zašlete nám svůj životopis a my se těšíme, až se s Vámi osobně setkáme.

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Partners Financial Services, a.s.
Türkova 2319/5b
149 00 Praha

IČO: 27699781
Datová schránka: xp8fkpf
Další informace:
GPS: 50.036957,14.49285,
S-JTSK: -738485.77 -1049277.37, RUIAN: 26136571

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.