- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ Práce pro zkušené kandidáty a kandidátky s praxí v oblasti kamionových přeprav- doprava/spedice
✅ Nutná znalost angličtiny nebo němčiny na komunikativní úrovni, výhodou znalost dalších jazyků.
✅ Práce na 1 směnu
✅ Dlouhodobá spolupráce na HPP, rozšiřujeme tým a hledáme více nových kolegů!
✔ Dělal/a jste podobnou práci v oblasti doprava/spedice a máte praxi jako dispečer/ka nebo disponent/ka?
✔ Jste organizační typ a umíte koordinovat a monitorovat přepravy a organizovat trasy?
✔ Umíte komunikovat s řidiči, evidovat přepravy, objednávky, dokumentaci a řešit kalkulace?
✔ Zvládáte komunikovat se zákazníky, partnery a řešit spediční činnost a poptávky?
✔ Domluvíte se anglicky nebo německy?
✔ Zajišťování mezinárodních přepravy - vlastní vozový park/smluvní dopravci
✔ Komunikace se zákazníky, dopravci, řidiči a dalšími odděleními společnosti
✔ Plánování a optimalizace tras, organizování, sledování a evidence přeprav v systému
✔ Vyřizování objednávek, zadávání dat do systému, cenotvorba, reporting, vyhledávání na burzách
✔ Mzda bude odpovídat Vaší praxi (cca od 40-55.000 Kč podle zkušeností)
✔ Prémie až 5.000 Kč dle pracovních výsledků
✔ Budete pracovat ve fajn týmu zkušených kolegů
✔ Nástup je možný IHNED nebo DOHODOU
✔ Ke mzdě dostanete stravenkový paušál, dovolenou navíc, můžete využívat jazykové kurzy AJ nebo NJ

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.