HR KONZULTANT V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (od 33.000 Kč)

Karlín, Praha
33.000 – 65.000 Kč
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Máš zkušenosti z bankovnictví, financí, z call centra nebo s aktivním prodejem produktů a zajímá Tě práce v HR? Nebo máš již nějaké zkušenosti v HR a chceš ve své kariéře dále pokračovat? Jsi komunikativní, proaktivní a trochu soutěživá osobnost a nebojíš se plnit předem stanovené cíle? Pod odvedenou práci se dokážeš podepsat a tím stvrdit její kvalitu?

Skvělé! Pojď pracovat k nám a v oblasti personalistiky Tě zaučíme!

My jsme ryze českou personální agenturou. Za dobu našeho působení víme, jak používat ty nejefektivnější nástroje k nalezení správných lidí na správná místa.

Přidáš se k nám?

Náplň práce:

* Jako členovi našeho týmu bude Tvým hlavním úkolem plnění obchodních plánů
* Budeš vyhledávat vhodné profily kandidátů, které nejlépe odpovídají požadavkům našich klientů
* Vystavíš inzerát tak, abys zaujmul/a co nejvíce vhodných kandidátů
* Zpohovoruješ své vybrané kandidáty tak, abys je připravil/a na pohovor a co nejvíce namotivoval/a na danou pozici a společnost
* Budeš udržovat úzkou komunikaci s klienty
* Podporujeme i akvizici nových firem, za které Tě odměníme navíc
* Budeš pracovat s interním systémem a pracovními portály nejen na vystavení inzerátů

Co od Vás očekáváme:

* Minimálně ukončené středoškolské vzdělání
* Schopnost plnit obchodní plány, orientaci na výsledek
* Pokud se anglicky nebo německy domluvíš mezi přáteli, je to skvělé, ale není to podmínkou
* Měla by Tě bavit práce s lidmi i u počítače - nějaká administrativa tu přeci jen je
* Řidičský průkaz skupiny B, rádi Ti svěříme na schůzku firemní auto, pokud neřídíš, nevadí

Co Vám můžeme nabídnout:

* Až 25 dní dovolené + 5 dní Sick Days navíc za úspěšné plnění
* Za plnění plánů slušné odměny a PÁTKY MÁŠ VOLNÉ
* Za přeplnění plánů dostaneš navíc ČTVRTLETNÍ i ROČNÍ bonusy
* Za přeplnění plánů dostaneš příspěvek na DOVOLENOU U MOŘE nebo TÝDEN DOVOLENÉ NA HORÁCH a to i pro Tvou polovičku nebo kamarády
* Teambuildingy a různé akce bereme jako jasnou věc, rádi se spolu bavíme i mimo práci :)
* Příspěvek na stravování
* Benefit kartu a Multisport kartu
* Po zaučení si svoji pracovní dobu můžeš upravit tak, jak Ti vyhovuje
* Pracovat z domova jednou za čas nám vůbec nevadí
* Notebook a telefon je samozřejmostí
* Vše Tě rádi naučíme a dostane se Ti opakované podpory při budování kariéry

* Nástup IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu práce: Praha – Karlín

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT