- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
CUSTOMER SERVICE with CZECH and ENGLISH
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Are you customer oriented and do you want to have interesting job with various tasks? We have right position for you in expanding international company with medical devices. Don´t hesitate to send us your CV!
Your responsibilities will be:
- coordination of customer service
- communication with clinics – processing orders and invoices
- communication with deaf people – technical and customer support
- support for sales and marketing department
- administrative tasks
- participation at medical conferences
Start: ASAP
Working hours: 8:00 – 17:00, 9:00 – 18:00
Salary: 35 000 – 45 000 CZK/month (based on experience)
Location: Prague 7
REQUIREMENTS:
- minimum High school degree
- experience in customer service
- willingness to travel occasionally
- communicative English and Czech
- customer oriented person
- very good communication skills
BENEFITS:
- 5 weeks holiday
- meal vouchers 80 CZK/day
- Flexi passes – 1 000 CZK/month
- language courses
- possibility to lead a team in the future