- 35 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme jedním z lídrů na trhu stěhování, kde působíme již 20 let. Nabízíme kompletní služby stěhování po celém Česku, Slovensku nebo mezinárodní stěhování po celém světě. Poskytujeme také služby národní, mezinárodní přepravu zboží a skladování. Naše služby poskytujeme klientům ze soukromé i obchodní sféry. Každý zákazník je pro nás jedinečný, proto každému poskytujeme individuální potřeby dle jejich potřeb.
- řízení auta dodávkového typu
- stěhování nábytku firemních i soukromých klientů
- montáže a demontáže nábytku
- koordinace pomocných brigádníků při stěhování
- středoškolské vzdělání s maturitou nebo nástavbové/vyšší odb. vzdělání
- ŘP sk. B (minimálně 3 roky aktivní praxe)
- Anglický nebo Německý jazyk na úrovni A2, Český/Slovenský jazyk alespoň C1
Dále od Vás očekáváme
- pracovitost
- zodpovědnost
- manuální zručnost a fyzická zdatnost
- časová flexibilita
- pozitivní myšlení
- zázemí v moderní a stabilní společnosti
- možnost profes. růstu v rámci organizační struktury
- stravenky
- v případě potřeby možnost ubytování v Praze
- mladý, dynamický pracovní kolektiv
- v případě zájmu po zk. době možnost zvýšení kvalifikace ŘP na sk. C
- motivační platební ohodnocení, o kterém si povíme na pracovním pohovoru
Pokud se Vám naše nabídka líbí, prosíme o zaslání strukturovaného životopisu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.