- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Pro mezinárodní společnost řídící výrobu a prodej stavebních materiálů hledáme koordinátora služeb do key user HUBu v Českých Budějovicích nebo Praze.
- budete mít zodpovědnost za hladký chod systému SAP (analýzy, KPI, procesy)
- koordinace dodavatelů a zákazníků
- komunikace s klíčovými uživateli a s externími partnery, sdílení novinek, informací a systémových aktualizací
- vytváření povědomí o správném používání systému pro zadávání a správu požadavků
- monitorování kvality a vedení školení
- práce na zajímavých projektech v mezinárodním prostředí
- každodenní komunikace v anglickém jazyce
- uživatelská znalost systému SAP (analýzy, KPI, procesy)
- zájem o technické pozadí systémů a přesah v oblasti SAP (jak co funguje, proč to tak funguje, ...)
- minimálně jeden rok praxe s řízením systémů
- výborné komunikační schopnosti
- angličtina na pokročilé úrovni (B2-C1)
- ochota cestovat (10 %)
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- práce v mezinárodním týmu v zázemí prosperující společnosti
- možnost práce z domu (50 %)
- benefity: cafeterie, multisport karta, 5 týdnů dovolené, 13. mzda, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příplatek za odpolední směny, odměny při pracovních a životních výročích, odměny za doporučení nových zaměstnanců, právní poradenství, výhodná cena na nákup výrobků společnosti, nadstandardní podpora vzdělávání a rozvoje
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis v angličtině nebo odkaz na LinkedIn. Budeme se těšit na spolupráci!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?