- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Pozici obsazujeme pro českou SW společnost zabývající se digitalizací ve zdravotnictví a integrací zdravotních systémů.
- instalaci a správu vlastních a dodávaných softwarových produktů na interní infrastruktuře a infrastruktuře zákazníka
- integraci systémů dle celosvětových standardů
- konfiguraci a správu webových serverů, instalaci a nastavení integrační platformy
- komunikaci se zákazníkem ohledně požadavků na infrastrukturu
- základní správu počítačových sítí (firewall, router, switche, Wi-Fi)
- pomoc s hledáním vhodných technologií a plánování jejich implementace
O projektech:
- společnost adaptovala moderní způsoby vývoje, veškerý vývoj se snaží dockerizovat, mají zavedeno CI/CD
- rozvíjí vlastní software pro komplexní správu oprávnění v rámci organizace, který je integrován na personální systémy, Active directory a mnoho dalších řízených
systémů. Ten přispívá k zajištění bezpečnosti uvnitř klíčových organizací.
- práci s GIT, znalost práce se SW balíčky
- problematiku webových služeb - SOAP a REST
- fungování komunikace v síti a komunikační protokoly (HTTP, TCP/IP)
- angličtinu na min. základní komunikativní úrovni
- SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru
Co se hodí navíc (je výhodou):
- znalost docker, Kubernetes
- Postman, SOAP UI, Wireshark
- programování (SQL, Python, Object Script)
- zkušenost se správou OS Windows (AD, MS IIS) a Linux
- jedná se o HPP, plný úvazek
- firemní benefity: služební notebook, případně i mobilní telefon, pružná pracovní doba, 5 Sick-days, po zapracování příležitostný homeoffice (preferuje se práce on-site), občerstvení v kanceláři (káva, čaj, nealko nápoje)
- informace ohledně mzdy vám rádi poskytneme při dalším kontaktu
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis nebo odkaz na LinkedIN. Následně se s Vámi spojíme ohledně dalšího postupu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?